המדריך השלם לבחירת ארונות אמבטיה

שינוי סגנון או יצירת סגנון אישי ואינטימי בחדר האמבטיה, אינו מצריך עבודה קשה מידי או השקעה יקרה מידי. למעשה, עיצוב חדרי אמבטיה יכול להיעשות בחלקים ובתקופות זמן שונות, ובלבד שהשינוי יהיה תהליכי ורך ולא יגע יותר מידי בגוונים הקיימים בו, לפני השינוי. פרט אסתטי זה חשוב במיוחד לאנשים שלא מוכנים להתפשר אפילו על יום אחד של חוסר התאמה עיצובית. מתן דגש על המרקמים והעיצובים, יכולים ליצור את אותו השינוי ההדרגתי עליו אנחנו מדברים.

לצרכנים הנבונים של זמננו, דרוש דיוק בכל צעד ושעל המשפיע על המראה האסתטי של הבית שלנו. התחלת העיצוב, דווקא מכיוון הארונות יתרום במיוחד לשינוי יעיל לנראות ואף לשירות חדר האמבטיה. כיוון שבחרנו להתחיל דווקא מהכיוון הזה, ישנם מספר דברים שעלינו לדעת, לפני הרכישה. ארונות האמבטיה חייבים לענות על צרכים ולעמוד בתנאים, שאנחנו בתור צרכנים, לעיתים לוקחים בחשבון בדרך. הנה כמה מהם.

עמידות ארונות אמבטיה ללחות ורטיבות

אחת ההשפעות המרכזיות על ארונות האמבטיה, היא כמובן הרטיבות. פגיעת רטיבות בארון שאינו עמיד לתנאי הלחות וחום השוררים בחדר במהלך הרחצה ואחריה, יכולים ליצור מצבים, של התקלפות החיפוי העליון, סדקים והתנפחות החומר. אלה הן תופעות בלתי אסתטיות בלשון המעטה, לאור העובדה שהארונות שהיו עד לא מזמן חדשים ובעלי מראה יוקרתי ונעים, הפכו תוך מספר חודשים לבעלי מראה של ארון שכבר סיים את תפקידו בעולם.

 שימו לב, שמעבר לאלמנט האחריות, קיים תו תקן על המוצר, ישראלי ובינלאומי כאחד, למניעת ההתעסקות הנוספת והצורך בקריאה לאנשי המקצוע פעם נוספת, לתיקון הנזקים. כי מי רוצה לחיות בתוך מציאות אינסופית של שיפוצים?

אחסון יעיל  וחסכון במקום

בין האופציות המבוקשות ביותר כיום, מבחינת ארונות האמבטיה היא אופציה האחסון הגוררת אחריה גם את אופציה העיצוב. ארונות האמבטיה שלנו, אינם משמשים אך ורק לאחסון חומרי הניקוי והתמרוקים הנדרשים לחדר המקלחת, אלא גם עבור אלמנטים נוספים הכוללים מגבות, מגירות נפרדות של הלבשה תחתונה או אפילו בגדי בית להחלפה לכל אחד מבני הבית, אחסון כפכפים למקלחת ועוד.

כל אלה, מאפשרים התארגנות נעימה  בחדר המקלחת. שטחי ההרמוניקה בחדר האמבטיה שכיחים גם הם, ומאופיינים במוצרים שונים כמו: מכלי אחסון לסבון, שמפו, קרם לשיער ושטחי הרמוניקה למייבשי שיער (ההכרחיים במיוחד) ועוד.

התקנת שטחי הרמוניקה, המהווים חלקים ותוספות לארונות האמבטיה ייצרו תחושה נעימה של ספא בחדר האמבטיה שלכם. אפשרויות נוחות אלה, אותן ניתן לראות בבתי מלון, מקומות ספא ואירוח, התחילו את הגלגולים הראשונים שלהם, דווקא בבתים הפרטיים ורק לאחר מכן נכנסו אל עולם השירות והנוחות של הלקוח באתרי הנופש השונים, עובדה שרבים לא מודעים אליה.

מהיבואן ל(אמבטיית) הצרכן

רכישת ארונות אמבטיה ממותגים בינלאומיים, הופכת לשכיחה יותר ויותר בנוף הישראלי, לכן, חשוב מאוד לשים לב, שאתם רוכשים ריהוט הנמכר על ידי יבואן ארונות אמבטיה מורשה, לקבלת מענה ישיר מהחברה עצמה, כמו תעודת אחריות מקוריות, שירות וייעוץ מקצועי עד בית הלקוח ונהלים  הכפופים לנוהלי המותג המקורי.

בחירת/רכישת ארונות אמבטיה מהיבואן, תתרום לקבלת שירות יעיל במיוחד ממערכת הריהוט שלכם, במיוחד זו, המצויה באמבטיה. אחד הפריטים הפגיעים ביותר באמבטיה מעבר לעזרי האינסטלציה, הם דווקא הארונות. מופתעים? רבים אינם מודעים לרמת חשיבות הגימור ואיכות החומרים הנדרשת בעת בחירת ארונות האמבטיה, ונוכחים לגלות תוך זמן קצר, הפתעות קטנות הרחוקות מלהיות נעימות.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *