באתי לעזרה: לנקות לבד או עם עובדים בתשלום?

מה השיטה שלכם לניקיון הבית? אפשר לחסוך את ההוצאה, להפעיל את בני הבית ולכופף את הגב, להזמין עזרה חלקית בתשלום כי אחרת הבית מתדרדר במראה ובתחושה ואפשר גם להזמין חברה מקצועית שתעשה הכל (כן, כולל תריסים ופאנלים) בשבילכם. שאלנו את ערן, סמדר ושמואל 3 הורים צעירים שסיפרו לנו כל אחד על הבית שלו וכיצד הם מנקים אותם.

ערן (36): נקי זה לגמרי לבד

קודם כל ברור שהחיסכון הכספי משחק תפקיד משמעותי, במקום לשלם לעוזר\ת כמה מאות שקלים כל חודש, אני מעדיף להוציא את הכסף על דברים אחרים. בתור הורה לילדים, אני גם מסתכל על הערכים החינוכיים שאני מקנה להם, בכך שמשימת הניקיון והסידור של הבית נופל על כתפי בני הבית.

כל אחד מקבל אחריות ותפקיד בהתאם ליכולותיו – הקטנה בעיקר מסדרת את הבלגאן של עצמה, הגדול כבר מפנה כלים לכיור, מסדר את החדר והסלון לפני השינה ואנחנו כהורים מתחלקים בשאר המשימות.

אוכלים כמשפחה - מנקים כמשפחה

סמדר (32): עם קצת עזרה

למה להזמין מנקה בתשלום: בתור אישה עובדת, כחלק מזוג הורים עמוסים לעייפה, כמעט בלתי אפשרי לשמור על הבית נקי ומסודר ברמה ראויה למגורים, בלי סיוע חיצוני. בסופו של דבר, השאלה היא מה יש לנו יותר, זמן או כסף להשקיע בניקיון, אז אנחנו מנסים לאזן ומזמינים עוזרת בית שמצאנו בלוח למציאת עוזרות בית תמורת 150 ₪ ל-3 שעות עבודה פעם בשבועיים ואת השאר עושים בעצמנו.

עזרה בדרך

שמואל (42): חברת ניקיון

פעם בכמה זמן אנחנו שוקלים, או יותר נכון מפנטזים, על הזמנת חברת ניקיון שתעשה בשבילנו את העבודה. ידוע שזו עבודה שונה בתכלית מלנקות לבד או עם סיוע של עוזר\ת בית. משהו שמתאים למועדים מיוחדים כמו לאחר שיפוץ, לפני כניסה לדירה חדשה או לקראת תקופות החגים בהם חיידק הניקיון תוקף בזעם.

זו עבודה שנצטרך להזמין אנשים זרים הביתה אבל הגב שלנו לא יתכופף אפילו פעם אחת. זו עבודה יקרה יותר מעוזרת בית אבל בטוח המכונות מקרצפות בעוצמה מרשימה יותר. זו עבודה שתשאיר את הרצפה מבריקה כך שגם אנחנו לא ניבהל, כשהילדים שלא נרתעים מלאכול את החטיף גם אם הוא נפל על הרצפה.

וודאו שחברת הניקיון שהזמנתם עובדת בצורה מקצועית עם ביקורות טובות

 

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *