ציורי קיר לחדרי ילדים – 5 טיפים למי שרוצה לעשות זאת בעצמו

ציורי קירות בחדרים

פעם היה הרבה יותר קל להיות הורים. ההורים שלנו, נגיד, כשהם היו רוצים להפתיע אותנו בגדול, היו עוברים בחנות מוצרי הפופ הקרובה, רוכשים פוסטר של מייקל ג’קסון או מדונה ותולים לנו יפה מעל המיטה. היינו שבים מבית ספר ולא יודעים את נפשנו מרוב אושר.

היום ההורים משקיעים בעיצוב חדר הילדים את מיטב כספם ומרצם, מתוך הבנה שלסביבה שבה הילד מבלה שעות ארוכות יש השפעה גדולה על עיצוב האישיות ועל ההישגים שלו. על פחות מתמונות ענק או ציורי קיר לחדרי ילדים כבר אין מה לדבר. השלב הבא יהיה אולי קירות מוקפים בהולוגרמות.

אם חשוב לכם לעצב את החדר עם ציור קיר מקצועי ומיוחד כדאי להיעזר בשירותיו של צייר :מקצועי ומיומן, אבל אם בכל זאת בא לכם לנסות בעצמכם, להלן 5 טיפים חשובים

  1.  סוף מעשה במחשבה תחילה – חשוב לתכנן מראש מה אתם רוצים לצייר בעזרת הפרמטרים הבאים: מיקום מתאים עם משטח שניתן לצבוע ולצייר עליו. משטח שטוח וחלק הוא האידיאלי. עם זאת, אפשר לצייר גם על משטח עגול או בעל טקסטורה מעניינת. סוגי הצבעים שבהם עושים שימוש –  אם מדובר בצביעת מרפסת הסמוכה לחדר כדאי לצבוע עם צבעי אקריליק או צבעים על בסיס שמן. אם מדובר בקירות פנימיים צבעים על בסיס לטקס עשויים להיות קלים לניקוי, זולים יותר ופחות מפיצי ריח.
  2.  כמות הצבע הנדרש – ציור קיר הוא לרוב ציור המתפרש על שטח גדול, לכן מצריך כמויות גדולות של צבע. על ידי מדידה של השטח הכולל ניתן יהיה להאריך כמה דליי צבע צריך לקנות. בציור קיר עשויים להיות משולבים צבעים רבים ולכן חשוב להעריך מהי הכמות הנכונה מכל צבע
  3.  תכנון העיצוב הרצוי – לא לוקחים מכחול ומתחילים לצייר סתם כך פרחים ופרפרים או קווים סוריאליסטיים במין זרם תודעה בתקווה שייצא מהם משהו מעניין. צריך לתכנן איזה עיצוב רוצים – האם רוצים להתבסס על תמונה או צילום שמצאנו באינטרנט או במגזין, ושווה לעשות על הדף סקיצה משלנו של ציור הקיר. הסקיצה תיתן לנו מושג לגבי הפרופורציות והצבעים של הציור. ציורי נוף מאוד שונים במהותם מציורי חפצים או דמויות ולכל אחד מהציורים יש דרישות ואלמנטים ייחודיים.
    paintingאיזה גיבור ילדות הייתם רוצים על הקיר שלכם?
  4.  ציירו מודל מוקטן – הכינו גרסה מוקטנת וצבעונית של ציור הקיר המוגמר. חשוב לשלב בכך גם מדידה של קנה מידה של מרחקים ומיקומים של נקודות שונות בתוך הציור. יצירת המודל תעזור לכם לחשב את הפרופורציות הנכונות של הציור בגודלו המתבקש.
  5.  הכנת הקיר – כמו ששוטפים רצפה לפני שמניחים עליה רהיט חדש, חשוב להכין את המשטח לפני שמתחילים לצייר עליו. וודאו שהשטח נקי, ואם לא, עשו וויש עם סמרטוט לח, נקו אבק אם צריך. כמו כן, בדקו האם יש לכם גישה נוחה לכל שטח הציור. אולי צריך לארגן סולם כדי להגיע לנקודות הגבוהות, אולי צריך שרפרף כדי לשבת עליו בזמן שמציירים בנקודות הנמוכות.

    KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAאפשר לעצב את הקיר לא רק בחדרי הילדים

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *