נוזל פתיחת סתימות ידידותי לסביבה

פתיחת סתימות היא לא רק עסק מלוכלך – היא גם עלולה להזיק לבריאות ולסביבה, במיוחד אם משתמשים בנוזלי פתיחת סתימות מהסוג הרגיל. מוצר חדש של HG ההולנדית אמור לפתור את הבעיה.

פתיחת סתימות. הנוזל הידידותי לסביבה של HGישראל היא, כידוע, מדינה שבה כולם מומחים להכל – כולל אינסטלציה. כשיש לנו סתימה בכיור או במקלחת מה נעשה, נקרא לאינסטלטור? חלילה! אנחנו ננסה לפתוח את הסתימה בעצמנו, ולא משנה מה המחיר.

זה הסבר הגיוני, לכל הפחות, לחיבה שיש לישראלים רבים כל-כך לחומרים לפתיחת סתימות. חומרים שלא תמיד עושים את העבודה (יש סוגים שונים של סתימות, כפי שיאמר לכם כל אינסטלטור), ולעומת זאת נוטים להיות רעילים מאד ומזיקים מאד, לנו ולסביבה. שימוש יתר בהם גם עלול לגרום נזק לצנרת.

חידוש מעניין בשוק, הוא פותח הסתימות הידידותי לסביבה של חברת HG ההולנדית שמייבאת חברת מעוז. הייחוד של המוצר, לדברי היבואנית, בכך שהוא מבוסס על אנזימים טבעיים ולכן אינו מסכן את הבריאות, לא פוגע בצנרת וגם ידידותי לסביבה.

השימוש בנוזלים אנזימטיים הוא לא רעיון חדש. השימוש בתעשיית חומרי הניקוי קיים כבר מאז שנות ה-60', וכיום אפשר למצוא שימוש באנזימים באבקות כביסה וחומרי ניקוי למדיחי כלים. זהו, מכל מקום, התכשיר הראשון עבור פתיחת סתימות שמתבסס על אנזימים, כך לפי היבואנית.

מחיר המוצר 80 ש"ח.
להשיג ברשתות ה-DIY ובאתר היבואנית.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *