כדאי שתתקדמו לצנרת SP בבית

צנרת SP בבית

אם לא נגענו בה בשום צורה, הצנרת הביתית שלנו כנראה עשויה מברזל, מה שאומר שכנראה אתם סופרים אחורה עד הפיצוץ.

אם אתם עומדים בפני שיפוץ כלשהו בבית או בדירה, כדאי שתיקחו בחשבון גם את הבלאי הטבעי של הצנרת הביתית שלכם, זו נדרשת לשיפוץ כל 15 שנים לערך. הצנרת הינה מערכת המורכבת מצינורות ברזל המעבירים מים חמים וקרים (לשתייה או מקלחת) מן המערכת הארצית אל פתחי הברזים שלכם. השילוב של ברזל, מים ואוויר גורמים לצנרת להיחלש ולהתפוצץ כתוצאה מקורוזיה המאכלת את הצינורות.

פתרון חדש הנמצא על המדף רק בשנים האחרונות  הוא השימוש בצנרת SP של חברת מצרפלס. הצנרת עשויה מפלסטיק ואלומיניום על מנת להעניק לצנרת תכונות חוזק וגמישות, הצנרת מסוגלת לעבוד בלחץ של 10 אטמוספרות ובטמפרטורה של 95 מעלות צלזיוס. הצנרת שומרת על ביתכם יבש ומונעת מכם את "כאב הראש" שנוצר כתוצאה מתקלות של פיצוץ בצנרת. צנרת ה SP היא המוצר המועדף על מרבית האינסטלטורים והקבלנים במדינה.

צנרת SP מחולקת לשלושה צבעים:

כחול: צינורות מים קרים

אדום: צינורות מים חמים

שחור: צינורות חיצוניים

לבן: צינורות עבור  מערכות הסקה וחימום תת רצפתי

צנרת הבית היא האחראית על הובלת מים ראויים לשתייה או למקלחת ושטיפה לכל מקום בבית בו יש פתח יציאה של ברז. בעת התקנת צנרת חשוב להימנע מהתקנתה תחת הריצוף אלא רק בקירות הבית, לבטן ולאטום. הסיבה לכך פשוטה, בעת תקלה, הגישה לקירות הבית קלה יותר ואם נגרם פיצוץ הוא נראה בבירור, יותר מאשר תחת הריצוף.

על פי מחירון חברת מצרפלס שהיא המייצרת והמשווקת של צינורות SP , המחיר למטר של הצינורות נע בים 7.90-22.00 ₪. המצמדים ושאר חיבורי הצנרת מופיעים במחירון. חשוב לא לשכוח את מחיר עבודת האינסטלטור המגלם בתוכו גם את מחיר הצנרת המבוקשת.

 

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *