סיכונים מקצועיים: קבלן שיפוצים נחטף על-ידי לקוח מתוסכל

יש כל מיני דרכים להביע אי שביעות רצון מעבודה של בעל מקצוע שהזמנת הביתה. במקרה הזה, אין ספק שמדובר בדרך מקורית מאד אבל קצת מלחיצה: הלקוח המאוכזב חטף את השיפוצניק (לכאורה).

ידיעה שפורסמה לאחרונה בהארץ, מספרת על קבלן שנחטף על-ידי לקוח שלא היה מרוצה מהשיפוץ. לפי כתב הארץ יניב קובוביץ', כוחות משטרה הגיעו לדירה בטייבה בעקבות דיווחים לפיהם מוחזק בה אדם בכוח. השוטרים מצאו בדירה אדם כפות בשרשראות ברזל, מורעב ומלוכלך.

בחקירה שקיימה המשטרה, התברר שהחטוף הוא קבלן שיפוצים מטול כרם שביצע שיפוץ בביתו של החוטף. הלה לא היה מרוצה מאיכות השיפוץ ולכן, על-פי החשד, חטף את השיפוצניק בכוונה לדרוש כופר מבני משפחתו.

במקרים כאלה באמת לא נתקלים הרבה, יש להודות, אבל "סיכונים מקצועיים" – לבעלי המקצוע ו/או ללקוחות שלהם – הם לא דבר חדש. התאונות הרבות והמיותרות במהלך שיפוצים, תיקונים ועבודות בנייה למיניהן, כמעט לא מגיעות לכותרות – בעיקר אם אין נפגעים בנפש. אנחנו קוראים רק על הסיפורים הצבעוניים יותר, כמו האינסטלטור שנתקע 40 דקות בביוב או זה שהואשם בתקיפת לקוחו, שבמקרה גם התברר כשופט, או המשפחה שנדקרה על-ידי שיפוצניקים לפני שנתיים.

ישנם הרבה מקרים לא מדווחים של אלימות של וכלפי בעלי  מקצוע, והם רק חלק מהסיכונים המקצועיים שמאפיינים את עבודתם של השיפוצניקים, המתקנים ועובדי הבניין למיניהם. הלקח? בגדול: לא לחפף. לא כשאתם בוחרים את מי להכניס הביתה ובטח לא כשאתם משפצים בית של איש עצבני מטייבה.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *