התנהלות מול עמידר

שאלה: היי, יש בבעלותי דירה בעיר בצפון, בזמן האחרון קבלתי הודעה מהדיירים שעמידר בעיר שלח להם הודעה לתשלום על תיקונים משנים עברו (החל מ 2007). התקשרתי אלהים חזר אלי מנהלן שלהם ואמר שהם עשו כל מיני תיקונים כולל חשמל דבר לא הגיוני כי מעולם לא היה חשמל במדרגות ועוד כל מיני תיקונים שאי אפשר להוכיח אותם וכמובן ריבית והצמדה. מכיוון שהייתי במצב לא טוב (אימי בדיוק נפטרה) בקשתי מהם לבטל את הריבית ושלמתי להם בכרטיס אשראי . בשבוע האחרון שוב שלחו לי לשלם עוד כ-1000 ש"ח על כל מיני תיקונים. השאלות שלי הן:

  1.  עמידר יכול לשמש כוועד בית אם רוב הדירות שייכות לחברה ?
  2.  מותר להם להעסיק בתיקונים קבלנים שלהם? הרי זה ניגוד אינטרסים מאיפה אני יכול לדעת כמה עולה תיקון ומה עמידר מחויב? במקרה אני עובד בחנות חשמל ובהעתק חשבונית ששלחו אלי (במקרה הראשון) טענו שהחליפו פחת אוטומט מדרגות לחצנים וכאלה מה שהיה אמור לתת תאורה במדרגות וזה לא היה. אבי ז"ל שהיה גר שם והיה נכה דאג להוציא נורה מביתו וכשהיה יוצא מהבית היה מדליק אותה עד שהיה שב.
  3.  הם לא גובים תשלומים שוטפים של ועד כך שלא יכולה להיות יתרה בחשבון ולתקן אז דברים, האם מותר להם לנהל את הבניין בצורה כזו? זוהי חברה ממשלתית וזה בעיה להתנגח בהם השאלה מה אפשר לעשות ואיך אפשר להכריח אותם לקבל החלטות לתיקון בשותפות אם שאר הדיירים שכנראה מיעוט בבניין.

תשובה: עו"ד אירית דרדיק, מנהלת פורום בתים משותפים עונה "צריך לבדוק מי הסמיך את עמידר לפעול לתיקון רכוש משותף. שאלתך מורכבת מאוד ומומלץ לפנות לייעוץ פרטני".

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *