החלום הרטוב שלכם מתגשם בחצר

 

מאז שאני זוכר את עצמי היה לי את החלום הזה שיום אחד יהיה לי בית עם בריכה. רצה הגורל ואני גר היום בבניין, קומה שלישית בלי מעלית. אם אתם קוראים את הכתבה הזו וידכם משגת בבניית בריכה פרטית, הנה הסבר וסרטון שמסבירים איך עושים את זה כמו שצריך, רק אל תשכחו להזמין אותי למסיבת בריכה בחופש. 

על פי החוק, על בריכת שחיה בבית פרטי להיות לשימוש פרטי של דיירי הבית בלבד ו/או של עד שלוש דירות בבניין משותף. בעת בניית הבריכה יש לקחת בחשבון שיקולים כמו שמירה על השקט ואי הפרעה לדיירים, שמירה על תנאים נאותים ומניעת מטרדים הנובעים ממים עומדים. הבריכה תוצב מחוץ לקווי הבניין ובחזית האחורית בלבד, הבריכה יכולה להיות ממוקמת בחזית הקדמית של הבית כל עוד החזית אינה גובלת בבית מגורים אלא בדרך ציבורית ובמרחק של מטר לפחות מן המגרש לידה.

 

 

זכרו בעת השיפוץ הבית, בריכת שחייה מעלה את ערך הבית, משפרת את איכות החיים וכן תתפלאו לשמוע אבל חוסכת במים, איך? מילוי חד פעמי של הבריכה חוסך את עלויות ההשקיה של חצר גדולה עם דשא וצמחייה, לטווח הארוך אתם אפילו חוסכים.

בארץ ישנן 3 סוגי בריכות פרטיות שניתן להקים על ידי חפירת בור ברצפה, אין חוק או הסמכה שקובעת מי יכול להתקין בריכות בישראל וישנם מגוון קבלנים ויצרנים אשר משווקים את שלושת סוגי הבריכות וגם מתקינים אותם בבתים. הבריכות מסודרות גם לפי סדר העליות מן היקרה אל הזולה ביותר:

1. בריכות בטון – בדיוק כמו בבריכות ציבוריות, חופרים בור מתאים ויוצקים בטון ועליו חיפוי של קרמיקה או פסיפס.

2. בריכות מתועשות- בהן הקירות הצדדיים של הבריכה עשויות מחומר תרמופלסטי ובעלות רצפת בטון.

3. בריכות פיברגלאס – בריכות שמיוצרות כתבנית אחד המוחדרת אל בור ייעוד ברצפה המותאם למידות הבריכה.

 

 

כמובן שישנם עוד סוגים של בריכות הנראות כמו בריכות ילדים מתנפחות אך בעומקים וגדלים שונים. עבור בריכות אלו אין צורך בקבלן מומחה או חברת התקנה וקיים מגוון עצום של סוגי בריכות כאלו בארץ.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *