כך תנקו את חנוכיית הכסף של דודה חמדה

החנוכיה של דודה חמדה

ולא רק את החנוכיה, אלא כל דבר שעשוי מכסף – כולל סכו"ם כסף, כלי כסף, תכשיטי הכסף של בת הזוג וכו'.

כן, אנחנו מודים – חנוכיית הכסף של דודה חמדה סיפקה לנו רק תירוץ נוח לפוסט הזה, שלא באמת קשור לחנוכה אלא לעובדה שמצאנו כמה טיפים מוצלחים וסרטונים מצוינים על ניקוי כסף (טיפ גם אל תבנו על זה שיש באמת דודה חמדה או שהחנוכייה שלה עשויה מכסף).

החנוכיה של דודה חמדה

אז איך מנקים כסף? כמו תמיד – עם קצת כימיה וקצת פיזיקה. כלומר: חושפים את הכסף לחומר כימי שמפרק, ממיס או מרכך את הלכלוך שעליו, ואז משפשפים. הסבתות שלנו היו עושות את זה עם אקונומיקה, בנזין או טרפנטין, בשילוב עם סמרטוטי בד ואולי איזו מברשת שיניים ישנה. שיטות שעדיין עובדות, אגב.

בעלי מקצוע עושים את זה עם ציוד וחומרים, חריפים, יקרים, לא כל-כך ידידותיים למשתמש ולסביבה, אבל מאד אפקטיביים. תוכלו לצפות בהסבר והדגמה מוצלחים מאד בסרטון הזה, מהאתר 5min (צפו והמשיכו לקרוא):

משאלות שהופנו אלינו, הבנו שהרבה אנשים מעדיפים להימנע משימוש בחומרים כמו אלו שמוצגים בסרטון. יש כאלו שסיפרו לנו שהשימוש בהם עושה להם כאב ראש או סחרחורת, ואחרים נרתעים מהמחיר הגבוה. בניקוי של סכו"ם ותכשיטים, במיוחד, כולנו נעדיף להשתמש בחומרים "טבעיים" יותר כמו סודה לשתייה או אקונומיקה.

אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הטיפ שלנו לאפרת "ניקוי כלי כסף טבעי וזול". בסוף התשובה גם תמצאו סרטון נוסף, שבו מודגם השימוש בסודה לשתייה לניקוי כלי כסף ותכשיטים, ללא מאמץ ובהוצאה אפסית.

Comments

comments

One comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *