מה יעשה האינסטלטור בלי החריץ?

סיפור המלחמה בחריץ הישבן של האינסטלטורים, וההתמרמרות של האחרונים, מאד משעשע – אבל מדובר בדאחקה, לא בחדשות.

לעמודי העיתונים ולכמה אתרי חדשות, הצליחה להסתנן היום (ד') ידיעה על "קוד הלבוש" החדש של התאחדות קבלני השיפוצים. כנראה תוצאה של עבודת יח"צ מקצועית מאד, גם אם מעט צינית.

קוד לבוש לאינסטלטורים. מאקו

קוד לבוש לאינסטלטורים. אשראי המאמין

כתב ידיעות אחרונות עופר פטרסבורג, שפרסם ראשון את הידיעה, מצוטט גם במאקו ("חדש בישראל: קוד לבוש לאינסטלטורים") בדברים הבאים: "התאחדות קבלני השיפוצים מאסה בהופעתם המרושלת של השיפוצניקים בארץ, והחליטה לשפר את לבושם של בעלי המקצוע באמצעות קוד לבוש מחייב".

בידיעה המקורית הובלט נושא החריץ המפורסם של האינסטלטורים, כנוהל שההתאחדות החליטה לבצע לו סיכול ממוקד. נטען גם שהיו אינסטלטורים שהתרעמו על הדרישה להרים את מכנסיהם ולהסתיר את החריץ – מאד משעשע, אבל נשמע כמו דאחקה ולא כמו סיפור אמיתי.

במאקו הלכה צעד קדימה עם הסיפור והכריזו: "מהיום לא יוכלו בעלי מלאכה בישראל לתת שירות בהופעה מרושלת, כולל מכנסיים שנופלים מתחת לקו המותניים וחושפים איברים שאמורים להישאר מוצנעים".

המציאות בפועל היא התאחדות קבלני השיפוצים היא לא באמת ארגון-על של כל בעלי המקצוע בישראל, אפילו לא כל השיפוצניקים. ספק אם היא יכולה להורות לאינסטלטורים להפסיק לחשוף את חריץ ישבנם. בכל מקרה, נראה לנו שהם עלולים להתקשות בשלב האכיפה.

חוץ מזה, כמו שתוכלו להתרשם מהסרטון שלפניכם (מביאים אותו כאן בשידור חוזר), החריץ הזה הוא מרכיב בלתי נפרד מהארסנל המקצועי של השרברב. תהנו:

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *