הובלות בטוחות בראש שקט

הובלות

שינוע בטוח מיועד לכל מי שרוצה לבצע העברה של ציוד מבלי לסבול מעוגמת נפש או לשלם מחירים מופרזים. שינוע מן הסוג הזה יכול להימשך זמן ארוך. משך השינוע הוא פונקציה של רגישות הציוד, כאשר ציוד רגיש יחייב שימוש במערכות מיוחדות, מובילים מקצועיים ובעיקר משאיות מוגנות. שינוע בטוח ניתן בדרך כלל על בסיס ארגז סגור ורמפה למניעת מעיכות. בניגוד לשינוע רגיל המתמקד בריהוט, ארגזים ומוצרי חשמל, שינוע בטוח שם דגש על נקודות איסוף, פריקה וביטוח. זהו היתרון המשמעותי של שינוע בראש שקט ולכן אסור להתפשר עליו.

שינוע בטוח דורש שימוש בארגז כלים מגוון. החברה לא יכולה להסתמך רק על צוות אנושי של מובילים, משום שיש מקרים בהם נדרש שינוע של ציוד כבד, רהיטים גדולים או ארגזים שבירים ועדינים. מעבר לכך, מבצעי השינוע והמעבר של הציוד הרגיש צריכים להיות בעלי ניסיון בהתמודדות עם מצבים בלתי צפויים. היערכות מראש היא תנאי להצלחת השינוע והגעת הציוד ליעדו ללא תקלות. מי שרוצה ליהנות מכיסוי נוסף מוזמן לברר לגבי הצד המשפטי ופירוט פוליסת הביטוח של החברה. ניתן בכל מקרה לבטח את הציוד ולהבטיח פיצוי במידת הצורך ועל פי תנאי הפוליסה.

מהו מכשור בולם?

שינוע בטוח של ציוד רגיש מתבצע בעזרת משאיות המאובזרות במכשור בולם. הבלימה מבטיחה כי הציוד לא יינזק גם לאחר שעות נסיעה ארוכות או אפילו תאונות דרכים בלתי צפויות. מכשור בולם מעיד על מקצועיותה של החברה ועל היחס בו היא מחזיקה כלפי הציוד של הלקוח.

עוד חשוב לציין כי מבחינה טכנית מחויבת חברה מקצועית לתו תקן איכות ISO 9000:2008. העלות של שינוע ציוד בצורה בטוחה גבוהה יותר מעלות של שינוע רגיל, אך מדובר על הוצאה משתלמת המבטיחה שקט נפשי. הפרמטרים המשפיעים על המחיר הם מרחק בין היעדים, כמות המובילים הנדרשים, כמות המשאיות וסוג הציוד אותו מזמין הלקוח. אין דרך אחת לקבוע מחיר משותף ולכן מומלץ לבצע השוואה בין החברות השונות.

הובלות מנוף והחשיבות של שירותי אריזה

בעת שינוע מדירות גבוהות יש צורך בהרמות מנוף. את ההרמות הללו מבצע מפעיל מנוף בעל רישיון מתאים, אשר יודע כיצד להתנהל בסביבה פתוחה או בשכונות צפופות. שירותי מנוף ניתנים עד גובה של 60 מטר ומיועדים להעברת תכולת דירה או פריטים בודדים. השימוש במנוף לא רק מקצר את זמן השינוע של ציוד כבד, בטוח או רגיל, אלא גם תורם לאיכות השינוע מבחינת היכולת להעביר את התכולה במקרים בהם הגישה אל נקודות ההעמסה או הפריקה אינה מתאפשרת. הרמות מנוף דורשות לא מעט מיומנות ופיקוח מצד קציני בטיחות. שימוש במנוף ללא ידע מוקדם עשוי להסב נזקים בלתי הפיכים עבור הלקוח.

חברת הובלות המקפידה על תווי התקן הנדרשים יודעת להציג שירותי אריזה. ישנו מגוון רחב של שירותי אריזה מקצועיים ואיכותיים, אשר באמצעותם ניתן לארוז תוך זמן קצר דירות גדולות, משרדים ומחסנים שלמים. על מנת לבצע שירותי אריזה יש צורך בשימוש בחומרי גלם איכותיים, צוות מקצועי ומיומן ובעיקר סדר וארגון. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון ריהוט גדול הדורש פירוק והרכבה.

Comments

comments

2 comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *