אינסטלטור ממגנט
שאלה: היום לצערי ביצעתי טעות והתקשרתי למוקד אינסטלטורים שהיה תלוי לי על המקרר מבלי לבדוק שום רקע. יש לציין שהאינסטלטור עצמו אינו קבע את המחיר אלא הבוס שלו. היתתה לי נזילה בצינור מתחת לחדר שינה שגרם לטפטוף בתקרה של השכן מלמטה. הבוס דיבר בהתחלה על סכום של סביב ה1500-2000 ש"ח. האינסטלטור בסוף מצא את הפיצוץ אחרי ששבר לי 20 מרצפות 20\20. לאחר העבודה הבוס רצה כ3700 ש"ח(!) על העבודה והחלפה של צינור באורך 3 מטר. המחיר הזה לא קצת מוגזם? האם בדיעבד, לאחר תשלום, יש לי למי לפנות או להתלונן? (יואב)
תשובה: היי יואב, מומלץ לשמור כל קבלה או תיעוד כלשהו של ביצוע העסקה ואפילו צילומים של התקלה ומהלך העבודה אם ברשותך.
ישנן מספר עמותות וארגונים העוסקים בבעיות צרכניות ותקלות כגון אלו שאתה מציין.
המועצה הישראלית לצרכנות- http://www.consumers.org.il
עוד על המחבר ב-Google+