איך להכין את הבית לחופשה ארוכה?

עוד מעט מתקרבת חופשת פסח וזה זמן מצוין לדבר על מה חשוב לעשות לפני שיוצאים מהבית עם המזוודות, כדי לחזור לבית במצב טוב.

gazebo-in-itacare-336036_1280

אז אתם יוצאים לחבילת נופש לברלין או לחופשת גלישה בברזיל, יש לכם סיבה מצוינת להתרגש לקראת הנופש, אבל גם לא מעט דברים לדאוג להם כדי שתצאו בראש שקט:

לא להשאיר את עבודות הבית חצי גמורות

כביסה רטובה שתאירו במכונה תסריח כמו ביוב כשתחזרו בעוד שבועיים, אותו הדבר נכון גם לגבי הכלים המלוכלכים בכיור / מדיח ולא דיברנו בכלל על פחי האשפה.

תנו לחיות לחיות

יש לכם כלב/ חתול/ איגואנה/ שנשביל בבית? מי דואג להם לאוכל ושתייה? מי יוציא אותם החוצה? אל תשאירו את הטיפול בהם לרגע האחרון.

dog-183288_1280

מישהו הפסיק את הזרם

חוקי מרפי מבוססים על ההנחה שאם משהו עלול להתרחש הוא יתרחש, לכן גם אם מדובר בחופשה קצרה יחסית של כמה ימים, מומלץ בחום לסגור את הברז הראשי של המים, להוריד את המתג הראשי של החשמל ולנתק את הגז. תקלה קלה באחת מהמערכות האלו שתישאר לא מטופלת, עלולה להוביל לאסון של ממש אם אף אחד לא משגיח.

הדואר בא היום (וגם אתמול וגם שלשום)

תיבת הדואר שלכם עשויה להתמלא במהירות בתקופה שאינכם בבית – המצב הזה יכול להוליד 2 בעיות: הדואר מצטבר, עולה על גדותיו ובאין ברירה מאלץ את הדוור להניח מכתבים שלכם בצד, רק על מנת שהרוח תשלח אותם לפתחו של מישהו אחר. הבעיה השנייה היא שתיבות דואר עמוסות הן כמו שלט לגנבים "אנחנו לא בבית".

mailbox-289019_1280

קחו את החשבון בחשבון

אם החופשה שלכם מתארכת, עליכם לדאוג להסדר תשלומים מול העיריה, תאגיד המים, חברת הגז וחברת החשמל, כדי להימנע מקבלת קנסות על פיגור בתשלום או אפילו ניתוק והגשת תביעה.

ועכשיו אחרי שטיפלתם בכל בעיות – חופשה נעימה ובטוחה!

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *