9 עבודות שלא הייתם מוכנים לעשות (אבל מזל שיש מי שכן)

כשאתם יושבים במשרד עמוק אל תוך השעה התשיעית, מכרסמים את העט ובוהים מבעד לחלון, מה עובר לכם בראש? ניקח את הסיכון ונהמר על כך שרבים מכם מדמיינים חיים נטולי עבודה ודאגות, כאלה שעושים בהם מה שרוצים ללא השגרה המייגעת של 9 עד 18. אמנם אין לנו דרך לעזור לכם בכך (למרות שאנחנו מזדהים אתכם), אבל דרך מעולה להכניס אתכם לפרופורציות יש לנו ועוד איך!

גם אם אתם שונאים את העבודה שלכם, 9 העבודות הגרועות ביותר בעולם יגרמו לכם לברך אותה בלב ולהגיע אליה בצעדים קלילים יותר בימים הקרובים.

  1. תחזוקת שירותים ניידים – שירותים ניידים הפכו את החיים בטבע (בעיקר בזמן הופעות, מסיבות וטיולים) להרבה יותר נוחים, אבל בינינו, האם הייתה פעם אחת שנכנסתם אליהם ולא הודיתם על כך שאתם לא אלה שצריכים לנקות אותם? עסקי השירותים הניידים אולי אינם זוהרים במיוחד, אך הם בעלי פוטנציאל רווחי גבוה עקב הנוחיות (תרתי משמע) שהם מספקים לאירועים בחוץ והביקוש להם.
    sanitary-402130_1280
  2. מנקה זירות פשע – זירות פשע, בניגוד למקומות בהם התרחש מוות טבעי, מכילות עדויות ומראות קשים ביותר העלולים לגרום לחוויה רגשית קשה עבור בני משפחתו של הקורבן. מנקי זירות פשע אחראים על ניקוי הזירה בצורה יסודית, מחטאים אותו ומסלקים כל עדות למה שהתרחש בה, כולל דם, בגדים וחפצים מגואלים בדם ואף רקמות אנושיות. העבודה הזו קשה פיזית אך בעיקר קשה רגשית ומצריכה חוסן נפשי רב מחד, ורגישות גדולה מאידך.
  3. עובד ביוב / ניקוז – להגיד שהעבודה הזאת מגעילה זה אנדרסטייטמנט רציני. היא לא מצריכה רק קיבה חזקה במיוחד, אלא גם זהירות רבה עקב הסכנות הרבות במערכת הביוב התת קרקעית והחשיפה למחלות, מזיקים ולחומרים מזהמים רבים. עובדי ביוב עוברים סדרות של חיסונים ובדיקות דם תקופתיות כדי להבטיח את תקינות בריאותם. בארצות הברית משתכרים עובדי ביוב שכר ממוצע של $38,000 לשנה (150,000 ש"ח בקירוב), האם זה מספיק עבור מי שאחראי על תקינות השירותים והמים הזורמים שלנו? תחליטו אתם.
  4. לוכד נחשים – מי מאיתנו לא חש חולשה קלה רק מעצם המחשבה על התמודדות עם נחש, אפילו מהזן הלא ארסי? קיימים מספר אנשים אמיצים מאוד שתפקידם ללכוד נחשים ולסלקם מסביבות מגורים. אך התפקיד אינו מסתיים כאן, לוכד נחשים לוכד לרוב מזיקים נוספים כגון חולדות ועכברים, מבצע הדברות ואף מפנה פגרי חיות, כדי שאתם לא תצטרכו.
    snake-346432_1280
  5. טכנאי מזגנים – אמנם זו לא העבודה הכי קשה או מלוכלכת, אבל תחשבו על זה כך – מתי אנחנו הכי זקוקים לטכנאי מזגנים? נכון, בקיץ. ומי מאיתנו רוצה לעבוד קשה בקיץ בלי מזגן? הרי לכם עבודה קשה שטוב שיש מי שמבצע אותה.
  6. מפנה אסבסט – אסבסט ידוע כחומר רעיל המסכן את בריאותם של השוהים סביבו וחשיפה אליו עשויה לגרום למחלת הסרטן או למחלות ריאות ונשימה שונות. מוצר המכיל אסבסט עלול לשחרר סיבי אסבסט לאוויר ויש לפנותו בהקדם. פינוי אסבסט מגגות נעשה על-ידי עובדים מיומנים העוברים הכשרה מורכבת וקפדנית בהתאם לנהלי משרד הבריאות ולכן הם ורק הם יכולים לטפל במפגע, סמכו עליהם בכל הנוגע לכך.
    file2531247168976
  7. מדריך מחשבים – ודאי תשאלו מדוע מדובר בעבודה שאף אחד לא רוצה לעשות? הרי מדובר בעבודה רווחית יחסית, לא מסובכת במיוחד וגם השעות די נוחות. אנחנו מסכימים עם הכול ועדיין, כל מי שניסה אי פעם להסביר לחבר, חברה או סבתא מאותגרים טכנולוגים כיצד להתחבר לאינטרנט או להתגבר על תקלה כלשהי, יודע כמה הדבר יכול להיות מייגע, מתסכל ובעיקר לקחת המון זמן. מדריכי מחשבים, אנחנו מצדיעים לכם!
    man-272679_1280
  8. מבקר איכות של מזון לכלבים/חתולים – המזון של כדור הפרווה האהוב עליכם הוא לא הדבר האסתטי או בעל הריח הטוב ביותר, וזה בלשון המעטה, לעיתים הוא גם מכיל בשר שעשוי מהחיות החביבות ביותר עלינו. כדי להבטיח שהוא מגיע אליכם כשהוא במצבו הטרי ביותר ואינו מכיל שאריות עצמות מסוכנות, הוא עובר סדרת בדיקות איכות, חלקן אף כוללות טעימות ובדיקות יסודיות במזון, ומה לעשות שקהל היעד שלו עדיין אינו דובר את שפת בני האדם?
  9. מפנה פגרים מהכביש – ככל שהולכים ומתרחקים מאזור המרכז, כך גודלן וייחודן של החיות שמקפחות את חייהן לצד הדרך הולכים וגדלים. מכיוון שפגרים מהווים סיכון בריאותי ובטיחותי כאחד, נדרשים אנשים אמיצים, שאנחנו לא נמנים עמם, כדי לפנותם מהדרך. כאן נדרשת לא רק קיבה חזקה אלא גם זהירות רבה כדי שלא יהפכו לחלק מהסטטיסטיקה בעצמם עקב פגיעת מכונית.
    squirrel-242438_1280

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *