משחקים בצבע וריהוט שיגדילו את החדר שלכם!

עדיין גרים עם ההורים? השכרתם דירה צנועה במעונות? פתחתם חנות קטנה? כשהספייס קטן, שבירת קירות איננה על הפרק והתקציב נמוך, כל מה שנותר לכם הוא לשחק ברהיטים וצבע!

כדי לתת לחדר קטן מראה גדול אתם צריכים לצבוע את כולו בלבן, זו הבחירה האוטומטית והאפשרות הבנאלית של צביעת חדר, כל חדר. אבל אם לא בא לכם לחיות בחדר קר ומנוכר ולהרגיש כמו בבית משוגעים, ישנן כמה אפשרויות צביעה, צבע וגוונים שאפשר ליצור אשליות גודל, רהיטים ועוד רעיונות בסרטון שלפניכם.

השתמשו בצבעים בהירים

צבעים מומלצים הם כל גוניהם הבהירים של צבעי הירוק, כחול, צהוב וסגול לבנדר. ניתן לעשות שימוש גם בגוון של לבן וניל שהוא קצת יותר עמוק מן הצבע הלבן הרגיל.

בחרו צבע לחדר והשתמשו בשניים או שלושה גוונים שלו. בחדר צר בחרו קיר אחד מרכזי, רצוי מול דלת הכניסה לחדר ואת שאר הקירות צבעו בגוון בהיר יותר.

bedroom-electricity

בחרו ריהוט משלים

בחרו ריהוט בהיר יותר מהגוון שבחרתם לקיר, לבן או גוונים בהירים של עץ יעשו את העבודה. לא מוכנים לוותר על רהיטים בצבע בולט? הקפידו שיהיו להם מרווח מן הרצפה. ספות עם רגליים או שולחנות גבוהים יהיו עדיפים. אם בא לכם עוד צבע, תמיד תוכלו למצוא ריהוט משלים כמו כריות, מנורות וחפצים קטנים נוספים עם צבעים בולטים.

lamp-976275_1920

ואם לא בא לי צבע בהיר?

עליכם לזכור כי התקרה והרצפה הם החלקים הכי גדולים והכי נראים לעין בחדר שלכם. אם בחרתם בצבע כהה, השאירו את התקרה בצבע בהיר והשתדלו לחשוף כמה שיותר חלקים מן הרצפה, העין תימשך לפינות של החדר, כלומר לפינות הכהות שיתנו תחושה שאין לחדר פינות ויצרו אשליית מרחב.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *