איך לסדר את חדר הילדים: 4 טיפים מהירים לסידור חדרי ילדים

סידורים

בין הלימודים, החברים והחוגים, הילד שלכם מבלה גם זמן לא מועט בחדר או בפינת הלימוד שלו, שם מחכים לו שיעורי הבית, המחשב, הצעצועים, הטאבלט, המשחקים ובעיקר מהפכה גדולה. מרגישים שהחדר טובע בבלאגן? הנה כמה טיפים לסידור חדרי הילדים.

לפני שאתם ניגשים למלאכה, חשוב שתחלקו את חדר הילדים לכמה נישות – מיטה, שולחן לימודים, פינת משחקים וארון בגדים. כל אזור, קטן ככל שיהיה, יכול להתבלגן מבלי שתשימו לכך לב. לכן השתמשו בטיפול היעיל ביותר – טיפול מונע.

ממיינים – הדרך הטובה ביותר להתחיל לסדר היא להיפטר – מבגדים ישנים, צעצועים שבורים, ספרים בלויים וכו'. מה לעשות עם כל הדברים? לתרום לתרום לתרום. לא חסרים ילדים שישמחו לקבל אותם.

סידורים

התמונה באדיבות סידורים, המומחיות לסידור הבית וחדרי הילדים

מאחסנים – אחרי שהוצאתם מהחדר את כל מה שאין לכם בו צורך יותר, זה הזמן לחלק את הפריטים לפי תחומים. כל חנות כלי בית מציעה קופסאות אחסון קלות בשלל צבעים וגדלים היכולות לשמש גם כמגירות נשלפות וגם תורמות לאסתטיקה של החדר. ניתן לרכוש קופסאות עם חוצצים עבור המשחקים השונים וקופסאות קטנות יותר עבור הצעצועים הקטנים שלא יתגלגלו חס וחלילה מתחת לרגל, או לגומיות ואביזרי שיער אחרים שתמיד נעלמים כשהילד צריך אותם.

מפרידים – גם אם החדר של הילד קטן יחסית, או משמש ליותר מילד אחד, מומלץ ליצור בו הפרדה בין כל נישה. כך גם אם הילדים לא שומרים על הסדר, לפחות לכל פינה יהיה את הבלאגן הייחודי שלה. אם גודלו של החדר מאפשר הפרדה בין נישות, דאגו שבכל אחת מהן יהיה חפץ "השואב" אליו את כל הבלאגן – סלסלה אליה זורקים את הבגדים בסוף היום, קופסאות אחסון בהן שמים את המשחקים, או לוח שם עלו ניתן לתלות את הניירת המחולקת בגן ובבית הספר.

משקיעים – בשולחן עבודה מודולרי שיגדל עם הילד בשנים הבאות ויאפשר לו מרחב נוח לעבוד בו, גם אם גודלו של החדר קטן או שהוא חולק אותו עם אח נוסף. מומלץ להתמקד בשולחן בעל רגליים מתכווננות אשר יכול להיפתח ולהסגר בהתאם לצורך ולא לשכוח להתאים את השולחן למחשב של הילד ולכיסא כדי שיוכל לשבת בו בנוחות ולשמור על גב זקוף ותנוחת צוואר מתאימה.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *