מורידים את המים והאסלה לא נשטפת כראוי?

הפצה בשירותים

יכולות להיות סיבות שונות לכך שהדחת השירותים לא עובדת והאסלה אינה נשטפת כראוי. סיבה אפשרית אחת היא שחרירי האסלה סתומים באבנית ו/או לכלוך. כיצד מטפלים בבעיה? צפו בסרטון וקיראו את הטיפים שלנו.

אם אתם מורידים את המים בשירותים והאסלה לא נשטפת עד תום, יכולות להיות לכך כל מיני סיבות. אם עוצמת המים חלשה זה בדרך-כלל מעיד על בעיה במכל ההדחה ("ניאגרה"). לעומת זאת, אם המים ששוטפים את האסלה לא מגיעים באופן שווה מכל הכיוונים, יש סיכוי טוב שמקור הבעיה היא סתימה בחלק מחרירי האסלה – החורים סביב לאסלה דרכם המים יוצאים.

בסרטון של ExpertVillage, גרג לים מציג ומדגים כיצד למצוא את החרירים הסתומים ולנקות אותם. אחרי שתקראו המשיכו לטיפים שלנו.

כמה טיפים נוספים שיכולים לעזור:

  • יש הרבה חומרים לניקוי אבנית, אבל במקרים בהם הגישה קשה כמו בדוגמא שלנו מומלץ ללכת על חומרים במרקם ג'ל שיישארו במקום הנכון במשך מספיק זמן כדי להשפיע.
  • רוב החומרים לניקוי אבנית וניקוי אסלות אינם ידידותיים לסביבה, אבל משווקים היום בישראל כמה תכשירים פחות מזיקים, כמו Ecover, Frosch ועוד.
  • ישנם גם פתרונות טבעיים לניקוי אבנית – אפשר להשתמש מתמיסה של מים חמים ומלח לימון, חומץ טבעי או אפילו לימונים סחוטים – רקע לפני שזורקים אפשר לשפשף בהם משקעי אבנית, ויש תוצאות.
  • אם יש הצטברות של לכלוך רב במכל ההדחה ו/או בחרירים, כדאי להזמין אינסטלטור כדי שיפרק את הצנרת של האסלה וינקה אותה. מדובר בטיפול מהיר יחסית ולא יקר, אבל כזה שלא מומלץ לעשות לבד אם אינכם יודעים כיצד לעשות.

Comments

comments

One comment

  • יש גם אסלות ישנות שיש להם 2 חורים מאחורה, מומלץ לבדוק שהם לא סתומים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *