נוחים, מעוצבים וחוסכים – היתרונות הגדולים של ארונות ההזזה

ארונות הזזה

לא משנה עד כמה גדול חדר השינה שלכם, בסופו של דבר תמיד תרגישו שאתם צריכים מקום נוסף. לבגדים, לנעליים, למגבות או לסתם פיצ'פקעס שזרוקים בחדר בכל מקום ומבקשים דיור קבוע במקום אחד. להגיד לכם לקנות פחות דברים אנחנו בטוח לא יכולים, אבל לתת לכם טיפ מצוין לגבי ארונות הבגדים שלנו אנחנו בהחלט יכולים.

יתרונות של ארונות (הזזה)

אחד הפתרונות היעילים ביותר לחדר השינה ולבית בכלל, הוא התקנת ארון בעל דלתות הזזה במקום דלתות נפתחות, וזאת מכמה סיבות:

  • ויתור על דלתות נפתחות חוסך לכם עשרות סנטימטרים לא מנוצלים בקיר הסמוך, שלא ניתן להשתמש בהם לתליית פריטים שונים מחשש שישרטו או יהרסו מידית הדלת או מפתיחה לא זהירה.
  • ואם בפתיחה לא זהירה עסקינן, כמה פעמים יצא לכם לטרוק בטעות את דלת הארון ולהיבהל מהרעש שעשיתם? יותר מפעם אחת זה בטוח. לדלתות הזזה מנגנון המאפשר לדלתות לנוע על מסילות פנימיות. הדגמים החדשים יותר מאפשרים סגירה רכה, חלקה וללא רעש. כך נמנעת טריקה לא רצויה שגורמת לרעש והרס הדלתות לטווח הרחוק. ובונוס – מנגנון הסגירה מאפשר את איטום הארון וכך נמנעת אליו כניסת אבק.
  • ישנם ארונות הזזה בהם הדלתות מחופות במראה, כך אתם חוסכים מקום בחדר ובנוסף – שימוש במראה גדולה יוצרת את התחושה שהחדר גדול יותר מכפי שהוא באמת.
  • קל יותר לשלב את ארון ההזזה בעיצוב החדר, מכיוון שהוא מותקן לרוב בתוך נישה ייעודית בקיר והופך לרהיט אינטגרלי שאינו תופס חלל נוסף. בנוסף, יש שיאמרו של ארונות הזזה מראה אלגנטי ומודרני יותר, אנחנו נאלצים להסכים איתם.

איך להתאים ארון הזזה לחדר?

לבחירת ארון הזזה לחדר יש מספר פרמטרים. ראשית כל – מה הגודל הרצוי לכם? ישנם ארונות הזזה עם 2, 3 ו-4 דלתות בשלל עיצובים, גבהים ומחירים. ארונות הזזה נחשבים למעט יותר יקרים מארונות דלתות ולכן מומלץ להכין מראש תקציב שממנו לא תחרגו. אל תשכחו להקציב גם כסף להתקנה.

קיימות מספר חברות ארונות שמאפשרות לבחור דלתות בעיצוב אישי ועם הדפסים שונים ומשונים, חיפויים מחומרים שונים, עם גופי תאורה ועוד. או אז הופך ארון ההזזה מעוד ארון בגדים לרהיט אסתטי התורם לנראות החדר. אם התקציב מאפשר לכם, תוכלו להפוך אותו ללב החדר.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *