מה עושים נגד סתימות ביוב תכופות?

שאלה: יש לנו סתימות ביוב לעיתים הרבה יותר מדי קרובות וכבר נמאס להזמין אינסטלטור כל פעם מחדש. בפעם האחרונה שהזמנו אינסטלטור בשביל לפתוח סתימה כזו הוא אמר שאנחנו זורקים לשירותים טמפונים ותחבושות.

אז אנחנו לא, אבל כנראה שהאורחים שלנו כן, ויש לנו הרבה כאלה. מה אפשר לעשות – כלומר, חוץ מאשר לומר לאורחים ולאורחות בפירוש לא לזרוק תחבושות היגייניות וטמפונים לשירותים, מה שאולי יעזור לסתימות אבל בטח יפגע בחיי החברה שלנו? (דלית).

תשובה: אפשר לצמצם משמעותית את מספר הסתימות במערכת הביוב הביתית אם מניחים בפינת השירותים פח אשפה קטן (ישנם פחים מתאימים בכל רשת ציוד לבית).

לפח הזה יוכל כל מי שמשתמש בשירותים לזרוק את הדברים שבדרך-כלל עושים סתימות: טמפונים, תחבושות, מקלונים לניקוי אוזניים, מגבונים לחים, וכו'.

אם עד עכשיו לא היה לכם פח כזה, אז שווה לנסות ולראות אם הוא עוזר. אם יש לכם והאורחים שלכם מתעלמים ממנו, מומלץ לקנות "תמרור" מיוחד שרומז לאורחים לזרוק את אשפתם הבלתי מתכלית לפח.

Comments

comments

2 comments

  • תחילה יש לבדוק את תקינות צנרת הביוב.מאחר וברוב המקרים של סתימות חוזרות ונישנות הצנרת שקעה ו/או קרסה והשיפוע לא טוב ו/או לא מספיק לכן בדיקה באמצעות צילום הצנרת יכול לפתור את הבעיה לטווח ארוך.
    רונאל

  • עדיף לעשות צילום לפני הכל, זה יחסוך הרבה כאב ראש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *