שידת המחשב, מה עם כל הבלגן מאחורה?

אם יש לכם ילדים קטנים בבית אתם בוודאי מעדיפים שהמחשב יהיה בסלון, שתוכלו להציץ מדי פעם על השימושים שלהם ובכלל לשלוט על הזמן שבו הם בוהים במסך. אבל איך מתגברים על כך הבלגן וחוסר הסדר של עמדה שכזו? בכנות, כל כמה זמן אתם מעבירים שם סמרטוט ואיך אפשר בכלל לעשות את זה כשכל החוטים שם מעלים אבק על הרצפה? ישנן כמה דרכים להתגבר על הבלגן ולהפוך את הפינה הזו למעט יותר אסתטית

אזיקונים/דבק: במקום להסתבך עם כמות אדירה של כבלים סבוכים, חברו שניים או שלושה כבלים באזיקון או דבק כך תשמרו על היגיון וסדר בכבלים. חשוב להשאיר בנפרד כבלים של מכשירים זמניים (רמקולים( או מכשירים שמעבירים ממחשב למחשב (סורק, מדפסת וכדומה ) כדי למנוע סרבול בדרך.

תופסנים/חבקים  :נתלים בנעיצה או דפיקה קלה על הקיר ומשמשים להצמדה של כבל או שניים אל הקיר. שיטה די מיושנת ולא כל כך יעילה בגלל משקל הכבל התופסנים פשוט יוצאים מהקיר, ומבחינה אסתטית אין להם ערך כי הכבלים גלויים ובולטים על הקיר.

שרשורי: צינור שרשורי מאפשר לנו להצמיד את הכבלים למעיין צמה, הצינור גמיש ואסתטי אבל יש קושי להוציא כבל ספציפי במידת הצורך.

מסילות: אחד המוצרים הנפוצים והוותיקים ביותר בשוק. פשוט מסילת פלסטיק לבנה וחלולה אשר נדבקת או ממוסמרת לקיר/רצפה, מסתירה ומצמידה את הכבלים לקיר. ישנן מגוון חנויות בהם תוכלו למצוא מסילות מסוגים שונים כמו מסילות מעוצבות או מסילות שאין חלולות ובעלי חלוקה מופרדת בין הכבלים.

לרעיונות נוספים, צפו בסרטון הבא:

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *