ביתי הוא מבצרי: 8 טיפים למנוע פריצה לביתכם

התגוננות מפני פריצה לבית

איך נוכל למנוע כל ניסיון פריצה לביתנו? לפי נתוני המשטרה בוצעו אשתקד כ-145,853  עבירות רכוש כאשר 399 מידי יום בממוצע. הנתונים המבהילים הללו רק מבהירים עד כמה חשוב להתגונן מפני פריצות לדירות ובתים. במקרים רבים הפורצים חודרים אל הבית דרך דלת הכניסה הראשית בשיטות שונות.

על מנת להימנע מכך ממליץ לנו מצטיין שירות המקצוענים, אילן מ"מנעולן זמין", על הוספת מנעול כספת. "מנעול כספת עליון גורם לפורץ פשוט לעבור לדלת הבאה", הוא מסביר. "מנעול זה שונה ממנעול הצילינדר הרגיל הסטנדרטי והוא משמש כמו מנעול כספת לדלת. הפריצה אליו היא שונה ופורצים רבים פשוט מוותרים מראש על הניסיון".

לאחרונה ישנה מודעות רבה לנושא זה ונרשמת עליה בקרב בעלי דירות המעוניינים למגן את דלת הכניסה באלמנט בטיחותי נוסף. מה עוד נוכל לעשות על מנת לדעת שהבית שלנו בטוח מפריצות? ריכזנו עבורכם כמה טיפים למנוע כל ניסיון לפריצה. הנה הם לפניכם:

  • לכל מי שגר בבית קרקע, וודאו שדלתות וחלונות הבית נעולים גם כאשר אתם נמצאים בתוך הבית (אלא אם כן אתם נמצאים ליד הדלת על מנת לפתוח אותה לאוורור). פורצים יכולים לפרוץ לביתכם גם כאשר אתם נמצאים שם.
  • השאירו את הבית מואר. כשאינכם בבית דאגו להארת הבית על ידי טיימר שידליק ויכבה את האור לפי תזמון. (אם אתם גרים בבית קרקע דאגו להתקין בשטח הגינה מנורות עם סנסורים שנדלקות לפי תזוזה).
  • דאגו להסדיר אזעקה בבית שתהיה פעילה בכל זמן שאתם בחוץ או ישנים בלילה.
  • דאגו שיהיו סימנים ושילוט של אזעקה שמעידים על כך שהבית ממוגן על מנת להרחיק כל פורץ פוטנציאלי.
  • רחוק מהעין רחוק מהלב- דאגו להסתיר את כל חפצי הערך שלכם מחוץ לעיניים סקרניות שמציצות מעבר לחלון.
כסו את החלונות עם וילונות

כסו את החלונות עם וילונות

  • בבתי קרקע, מנעו כל אפשרות שיוכלו להציץ דרך החלון לביתכם על ידי הנחת וילונות וסגירתם (בעיקר כשיוצאים לחופשה).
  • דאגו להיפטר מחפצים כמו סולמות בשטח ביתכם. לא צריך לעזור לכל פורץ לחדור לתוך ביתכם.
  • אין כמו שכן טוב כדי לרחרח ולבדוק שהכול כשורה. דאגו להכיר את שכניכם והודיעו להם כאשר אתם נעדרים לזמן ממושך שיידעו אם מתרחשת פעילות חשודה בביתכם בזמן שאינכם שם.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *