5 טיפים יעילים במעבר דירה

יום מעבר הדירה הוא יום מרגש עבורכם. ניתן לעבור אותו בצורה טובה עוד יותר אם נאמץ כמה טיפים יעילים בעת המעבר. הנה חמישה מהם:

 

הפשירו את המקרר: לא רבים זוכרים זאת אבל חשוב לרוקן את המקרר ולהפשיר אותו לפחות יום או יומיים לפני יום המעבר. זה ימנע לכלוך וריח לא נעים במקרר.

הדביקו סרט הדבקה על המראה: אחד הרהיטים שנתונים בסיכון לפגיעה והרס היא המראה. וודאו שלפני המעבר אתם מדביקים עליה סרט הדבקה לכל אורכה ורוחבה. במקרה של שבר, לא יתפזרו שברי זכוכית לכל עבר.

צלמו את חיבורי הטלוויזיה: אם אתם לא בטוחים איך לחבר מחדש את חיבורי הטלוויזיה הרבים למכשיר, פעלו בחכמה וצלמו לפני יום ההובלה את החיבורים. כך תוכלו להחזיר אותם לאחר מכן ללא כל קושי בהתאם לצילום.

סמנו את הארגזים לפי צבע: אם אתם רוצים לבצע פריקה קצרה ויעילה של הארגזים בבית החדש, כדי לסמן כל ארגז לפי צבעים. הצבעים מורים על התכולה שבתוך הארגז ולאיזה חלק בבית היא מיועדת אליו. לדוגמה צבע כחול- כלים למטבח, צבע אדום – בגדים לארון חדר שינה וכו'.

עטיפת המזרן: אל תסמכו על המובילים שלא יהרסו את תכולת הדירה שלכם. הקדימו תרופה למכה. את המזרן ניתן לחפות עם כיסויים ישנים משני צדיו שישמרו עליו בעת המעבר.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *