5 דברים שאפשר לעשות עם תרסיס שימון

תרסיס שימון נקשר לרוב לעבודות תיקונים אולם ניתן לנצל אותו גם לצורכי הבית ביום יום. הנה כמה שימושים יעילים בתרסיס זה שאולי לא ידעתם עליהם.

 

הסרת טבעת מהאצבע: אם זה כבר קרה לכם בעבר בוודאי תזדהו עם הבעיה. ניתן להוציא טבעת תקועה באצבע בעזרת ריסוס על האצבע ולגרום לטבעת להחליק בקלות.

הסרת מסטיק: נדבק לכם מסטיק על סוליית הנעל או על השטיח. אם תרססו על המסטיק הוא יתחיל לרדת בקלות רבה עד אשר לא יישארו כל עקבות.

הסרת מדבקה: אם אי פעם רציתם להשתמש בצנצנת זכוכית לאחסון אך לא ידעתם איך להוריד את המדבקה מעל הזכוכית, ניתן לעשות זאת בריסוס ישיר על גבי המדבקה. חכו במשך חמש דקות לאחר הריסוס ולאחר מכן שפשפו את המדבקה בעזרת סקוץ".

הסרת אדים ממראה: אדים על גבי המראה לאחר המקלחת הם לא גזירה משמיים. ניתן למנוע היווצרות אדים על ידי ריסוס של המראה. נגבו את המראה עם מטלית ולאחר המקלחת תבחינו שהיא נקייה מאדים.

העלמת סימנים מהקיר: אם הילדים החליטו להיות ציירים ולקשט את קירות הבית לא חייבים לצבוע את הקיר מחדש. ניתן להוריד צבעי גואש בעזרת ספריי שמן. התרסיס טוב לצבעי שמן. חשוב להשתמש במטלית נקייה על מנת שלא ליצור כתמים נוספים על הקיר.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *