5 רעיונות יצירתיים לשימוש מלח בבית (ולא למאכל)

אנשי תזונה רבים כבר הוכיחו לנו שהמלח לא מומלץ לאכילה. רבים מאיתנו עדיין אינם מסוגלים להימנע מאותם גרגרים לבנים, אך אם החלטתם שאתם מעוניינים להימנע ממלח, אל תמהרו לזרוק אותו כל כך מהר מהבית – למלח שימושים רבים ומועילים לבד מתיבול האוכל. הנה חמישה מהם:

 

1. טיפול בשיניים בעזרת מלח – למלח תכונות טבעיות ויעילות ביותר לניקוי השניים שלנו ולהלבנתן. המסו מעט מלח בתוך צלוחית מים חמימים עד שתימס בתוכן. לאחר מכן פשוט השתמשו בתמיסה וצחצחו בעזרתה את השניים. על מנת להלבין את השיניים צרור תמיסה משולבת של מלח וסודה לאפיה, צחצחו את השיניים באופן עקבי ולאחר זמן מה תראו תוצאות.

2. שימוש במלח להרחקת נמלים – אם אתם מעוניינים בפתרון טבעי להרחקת נמלים מהבית ולא בשימוש של רעלים שונים, המלח מסוגל לתת לכם פתרון יעיל למדי. פזרו מלח באזורי הפתחים או סדקים דרכם חודרות הנמלים לבית. בשל תכונותיו הוא יעיל גם בצמצום רמת הלחות בבית.

3. המלח כחומר הברקה – יש לכם כלי כסף ונחושת שדהו עם השנים. לא חייב לרכוש חומרי הברקה לנקות אותם. אם תיקחו מלח ותערבבו אותו יחד עם חומץ תפוחים תיצרו תערובת שטובה מאוד להברקה טבעית וניקיון הלכלוך מכלי הכסף והנחושת שלכם.

4. המלח כמחדש את העור – המלח טוב לחידוש העור רק ע"י קרצוף שלו במשך כמה דקות. אם אתם מעוניינים לנקות תאים מתים מעור הידיים ניתן לעשות זאת בעזרת מלח ושמן ריחני כמו לבנדר. לאחר מספר דקות שטפו את הידיים במים ותיהנו מעור נקי ורענן.

5. שימוש במלח נגד התכווצות בגדים בכביסה –  בכביסה הבאה שלכם, נסו לשפוך מעט מלח אל תוך מגירת הסבון. המלח ימנע מהבגדים להתכווץ לאחר הכביסה, בעיקר לאחר ייבוש בשמש חזקה.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *