סגרתם הובלה? כך תבטיחו שהמוביל לא יבריז

הובלות

מעבר דירה היא משימה לא פשוטה בכלל, בטח ובטח אם אתם משפחה עם ילדים. האמינו לנו שהדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שהמוביל יבריז לכם ביום המעבר ואתם תתקעו עם הארגזים והילדים בין הרגליים. איך תבטיחו שהמוביל לא יבריז לכם בדקה התשעים? כל התשובות לפניכם.

חתמו על הצעת מחיר מסודרת

אנחנו יודעים שהיום הכל מתנהל בוואטסאפ, זה לא מתנהל שונה גם בתחום הזה. מרבית הלקוחות סוגרים עם המוביל תאריך בוואטסאפ ואפילו חמור מזה, מסתפקים בשליחת תמונות של התכונה וסגירת מחיר מול וביל שאף פעם לא היה בדירה. לכן, אנחנו ממליצים לכם לחתום על הצעת מחיר מסודרת מול מוביל שיגיע אליכם לביקור מקדים. מה שכן, ודאו שהצעת המחיר כוללת גם את התאריך שעליו סגרתם, על מנת שלא יהיו אי הבנות.

סכמו על פיצוי בגין הברזה

הכניסו סעיף של פיצוי בגין הברזה, כך המוביל יעשה הכל על מנת להגיע אליכם בתאריך ובשעה שקבע אתכם, גם במקרה שהוא מצא הובלה אחרת משתלמת יותר על הדרך. אנחנו מניחים שלא כל המובילים יסכימו לסעיף כזה, אתם צריכים לעשות הכל על מנת שהוא יופיע בהצעת המחיר החתומה.

הזכירו למוביל שקבעתם

כמה ימים לפני המעבר התקשרו למוביל וודאו שהוא זוכר שקבעתם הובלה. גם במקרה הכי גרוע שבו הוא לא יזכור שסגרתם, לפחות יישאר לכם איזה שהוא חלון הזדמנויות למצוא מוביל אחר שפנוי ולהקטין את עוגמת הנפש שאתם עוברים.

היו גמישים בתאריך המעבר

אם אתם לא סגורים על תאריך מסוים למעבר הדירה ויש לכם אופציה להתגמש קצת, זה יעזור לכם מכמה בחינות. ראשית, סביר להניח שהמוביל לא יבריז לכם כי אתם תוכלו לקבוע איתו ביום פנוי ולא עמוס מבחינתו. בנוסף, תוכלו להיות ההובלה הראשונה של הבוקר, שאת זה כל הלקוחות רוצים. כמו כן, יש מצב שהוא יתגמש אתכם יותר במחיר, הוא ישמח להרוויח עוד כמה שקלים מכם על הדרך.

בהצלחה!

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *