עובדים מהבית: הטיפים שיהפכו את החדר הביתי למשרד המושלם

עבודה מהבית היא כבר לא מילה גסה! יותר ויותר אנשים מוצאים עצמם עובדים מהבית במהלך השבוע. כך תהפכו את חדר העבודה שלכם ליעיל, נוח והכי חשוב – מעוצב.

לעבוד מהבית זה לא תמיד קל והרצון לייצר הפרדה בין מקום העבודה לחיים הפרטים נתפס כמשימה קשה עד בלתי אפשרית. אז איך בכל זאת תצליחו להפריד בין חיי הבית לחיי העבודה?

בחרו נכון את חדר העבודה שלכם. כאן, מתחיל החלק הראשון (והחשוב ביותר) בבניית חדר עבודה שלכם. נשמע מוזר, כן. אבל בחירה של חדר צדדי ככל שניתן, כזה שייצור מעין בידוד משאר חדרי הבית הוא כנראה החדר שהכי יתאים לכם ביצירת מרחב עבודה יעיל. ההפרדה משאר חדרי הבית תיצור באופן ישיר הפרדה של סביבת העבודה מהחיים הפרטיים ותשאיר אתכם מרוכזים.

המשיכו עם בחירה של צבע החדר והרהיטים בו, תתחילו בקירות. אל תיתנו לחדר העבודה שלכם להיות דומה לשאר החדרים בבית ואימצו לכם צבע חדש, כזה שיצליח לתת לכם הרגשה של שינוי האווירה (זוכרים, מעבר מחיים פרטיים לסביבת עבודה). בחרו צבע שיהיה מואר ומזמין (הרי תבלו בחדר הזה לפחות 9 שעות..).

אחרי בחירת החדר וצבעיו החדשים, עברו לבניית סביבת עבודה המותאמת לכם אישית. בחדרו בקפידה את שולחן העבודה, התאימו את המידות בחדר אל השולחן כדי למנוע צפיפות והניחו עליו את כל הכלים הדרושים לכם לעבודה מוצלחת: בחרו כיסא מתאים לישיבה ממושכת, משענת נוחה לרגליים, מסך גדול ומעמדים מתאימים והוסיפו לכם גם מנורת כתיבה מרשימה. כך, תוכלו לפתוח את יום העבודה בנוחות מקסימלית גם מהבית. כמובן שתמיד תוכלו לפנות לנגר מקצועי שיבצע עבורכם את העבודה ויבנה לכם שולחן המותאם לצרכים שלכם.

אל תשכחו את הדברים הקטנים! אלו שיעשו הבדל גדול ויכניסו חיים אל חדר העבודה החדש שלכם. תלו תמונות, קשטו מסביבכם עם עציצים (אפשר גם פלסטיק), מלאו את השולחן בכלים משרדיים כמו עטים צבעוניים, פתקיות וחפצי נוי שייחדו את חדר העבודה משאר חדרי הבית. חשבו על "עוד יום במשרד" אבל בתוך הבית שלכם. הוסיפו כל דבר שיעזור לכם בניהול שוטף של העבודה, ממש כמו במשרד והשקיעו באווירה שתפיק לכם עבודה הרבה יותר יעילה.

והכי חשוב: אל תישארו תמיד בפיג'מה! (זה הכי נוח, ברור לנו). אבל אם תרשו לעצמכם גם להתארגן ולהתלבש לפעמים, תרגישו רעננים, יעילים ומסודרים יותר ביום העבודה שלכם.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *