שליטה מרחוק: חמשת הגדג'טים שיהפכו את הבית שלכם לחכם

בית חכם

הטלפון החכם והאפליקציות השונות הפכו לדבר שבשגרה אצל כולנו. מעבר לקבלת מידע ופנאי מהם נוכל גם להשיג שליטה מלאה על הבית. איך נעשה את זה? בעזרת קישור של מכשירי חשמל חדשניים שייצרו עבורכם בית חכם למתחילים.

ראשונה תהיה מצלמת המעקב שהתקנתה תספק לכם שליטה ובקרה מרחוק על הבית שלכם. מצלמת המעקב נוכחת כיום יותר ויותר בבתים פרטיים ובעזרת הפונקציות השונות שקיימות בה ניתן לעקוב אחר תנועות חריגות בבית ובגינה או אפילו סתם להציץ על החתול שלכם בזמן השינה.

התקנה של מנעול כניסה חכם יעניק לכם שליטה ובקרה על הנכנסים והיוצאים מהדירה. תוכלו לבחור בין סוגי מנעולים שונים (עם טביעת אצבע, עם זיהוי פנים או קוד נעילה) שיגנו עליכם מפני פריצה ותוכלו להשאיר את צרור המפתחות המסורבל בתוך המגירה.

בעזרת מנורה חכמה, תוכלו להתאים את תאורת הבית אליכם. השליטה במנורה ובמצביה השונים היא דרך אפליקציה מתאימה בנייד שתעשה בשבילכם את העבודה ובעזרתה תוכלו להדליק ולכבות את האור, לבחור את צבע האור (ויש גם אורות צבעוניים) ואפילו לחסוך בחשמל.

גם למטבח תוכלו להכניס מוצרים שיהפכו אותולמתקדם קצת יותר לדוגמת הקומקום החכם שיהפוך את חווית התה והקפה שלכם לחכמה ומהירה הרבה יותר! בעזרת שימוש בפונקציות מתקדמות תוכלו לשלוט על המים החמים מרחוק, לבחור את הטמפרטורה הנוחה לכם ביותר ואפילו להשאיר את הקומקום חם לכל זמן שתבחרו והכל בעזרת לחיצת כפתור קטנה.

מוצר נוסף שישדרג משמעותית את הבית שלכם ויהפוך אותו לנעים ובריא יותר הוא מטהר האוויר החכם שיבטיח לכם אוויר נקי יותר, מסונן מאבק, חלקיקים ופרווה. מטהר האוויר משמש פתרון טוב גם לחובבי הבישול (והטיגון) ועוזר בספיגת הריחות השונים. בית חכם הוא כבר לא מושג לעשירים בלבד ובעזרת כמה מוצרי חשמל חדשניים ונגישים תוכלו לחמם לכם מים לקפה עוד מהעבודה (או בדרך חזרה ממנה), להחליט על סוג וצבע התאורה ואפילו לדאוג לאוויר נקי והכל בלחיצת כפתור פשוטה.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *