מעוצבת, חכמה ומזמינה: 5 טיפים לשדרוג דלת הכניסה

היא הראשונה שאנחנו רואים כשאנחנו מגיעים הביתה. היא זאת שמקבלת את כל האורחים שלנו בכל ימות השנה. היא הרושם הראשוני של הבית ולכן, חשוב שתהיה מעוצבת ומרשימה!

החלטתם לחדש את דלת הכניסה? תוכלו לבחור בין מגוון עיצובים מרהיבים וחדישים שיעניקו לה מראה עכשווי ובנוסף, גם עמידות ובטיחות. הנה חמשת הטיפים שיהפכו את בחירת הדלת החדשה שלכם להרבה יותר קלה ונכונה.

תחילה, הקפידו להתאים את סוג הדלת לצרכים שלכם. בדיוק כמו שנתאים את סוג הרהיטים החדשים ואת הנוחות שלהם עבור משתמשי הבית, לא פחות חשוב שנתאים גם את סוג הדלת. עליה להיות בגובה הנכון והמתאים לכם (גם המיקום של העינית), עם חלון, עם סורגים, עם כנף אחת או שתיים. ואם אתם אנשים צבעוניים הכניסו גם את הדלת שלכם לעניינים.

גם החומר ממנו עשויה הדלת לא פחות חשוב, דלתות רב בריח (מברזל ופלדה) הן הנפוצות והמומלצות ביותר בעיקר מבחינת בטיחות. דלתות אלה, כבר לא חייבות להיות בצבע ומרקם אחיד ולכן, בחירה של צבע חדש, פרזולים ותוספות בהחלט תוסיף עוד עניין. יחד עם בחירת עיצוב שיהיה תואם ככל שניתן לסגנון הבית תוכלו לייצר כניסה אחידה עם זרימה נכונה.

השקיעו זמן גם בבחירת הידית של הדלת ובמנעול שלה. שדרוגים נוספים (ולא פחות חשובים) יהיו עם בחירת הידית. וגם פה, תוכלו לבחור בידיות מעוצבות וצבעוניות או שתוכלו לשלב ידית חכמה שתהווה שכבת הגנה נוספת מפני פריצות וגם תייצר לכם דלת מתוחכמת וחדישה.

וממש לפני סיום הבחירה, אל תשכחו לוודא שהדלת תהיה נוחה גם עבור כל מי שגר איתכם בדירה!
התאמת דלת הכניסה לשאר הדיירים (בעיקר ילדים ומבוגרים) חשובה מאד ותמנע מכם סרבול וטלפונים רבים בכל פעם שהילדים יעמדו בכניסה עם חברים. בחירה של דלת מעוצבת, עכשווית ומרשימה היא כבר לא פרויקט מסובך כל כך. זכרו שדלת הכניסה היא הראי של הבית ואם נרצה להעצים את החוויה נתחיל ללא ספק בבחירה של דלת חדשה.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *