פתרונות אחסון חכמים: כך תעשו סדר בבלגן

בין אם מדובר על דירה גדולה או קטנה, נושא האחסון תמיד יהווה עבורנו בעיה. כולנו שואפים לדירה מאורגנת ומסודרת ומחפשים תמיד עוד ועוד פתרונות לאחסון ועדיין, נראה כאילו אף פעם אין לנו מספיק מקום. מתריס שהופך למתקן כביסה עד כיסא חלול לאחסון ספרים. ריכזנו לכם את כל פתרונות האחסון הכי חכמים ויעילים!

עם הזמן, פתרונות האחסון הפכו לחכמים ושימושיים יותר בכל חדרי הדירה השונים. למשל, בחדר השינה תוכלו להשתמש בגב המיטה ולהפוך אותו למדפים מתקפלים (או נסתרים) שיתאימו לאחסון של ספרים, אלבומים ישנים ואפילו קופסאות תכשיטים.

נעבור אל מגירות המטבח שדורשות סידור מתמיד. מה אפשר לעשות? לשלב בהן ארגוניות שיחלקו את  שטח המגירה בצורה חכמה  וימצאו מקום מדויק עבור כל פריט שקיים בה. שמירה על קבוצות ציוד (לדוגמה: ארגונית לכלי עבודה או ארגונית לכלי תפירה) תעניק פתרון לסדר ארוך זמן. פתרון נוסף, הוא שימוש במוטות וילון קצרים בתוך ארונות המטבח. מוטות אלה, יצרו לכם חציצה בין הכלים השונים בארון ויעניקו לו מראה מסודר ומחולק עבור כל הכלים המאוחסנים בו.

על מדרגות שהן גם מגירות שמעתם? אם יש לכם מדרגות בבית תוכלו להרוויח בעזרתכן המון מגירות אחסון שוות שיהפכו את הפינה בבית להרבה יותר פרקטית ומועילה! תחשבו על אחסון בכל מדרגה ומדרגה.

אם תרצו להקל קצת גם על הספרייה שלכם ועל הדרך להתחדש ברהיט חדש ומגניב, הפתרון הבא בשבילכם! כיסא חלול שתוכלו למלא בספרים וחוברות. מצד אחד, תקבלו רהיט סופר מגניב ומודרני במיוחד. ומצד שני, תוכלו לחסוך (הרבה) מקום בספרייה.

עבור הסלון, יש כמה פתרונות אחסון חכמים שאתם פשוט חייבים לאמץ! יש לכם מחיצת גבס? תוכלו לנצל אותה ולהפוך אותה לארון אחסון קטן. התקנה של מדפים גבוהים (למשל מעל משקוף הדלת) יעניקו לכם מקום נוסף לאחסון של פרטי נוי, ספרים או כל מיני דברים שאתם לא ממש צריכים בהישג יד. אז בפעם הבאה שאתם מרגישים עומס אל תזרקו – תאחסנו!

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *