הגשם כאן: הטיפים שיעזרו לכם לבנות את פינת החורף המושלמת

הטיפים שיעזרו לכם לבנות את פינת החורף המושלמת

כולנו מחכים לרגע הזה שהגשם יגיע וכמעט תמיד, הוא מפתיע ותופס אותנו לא מוכנים! הגשמים הראשונים מנקים לנו את האוויר מאבק ועל הדרך, מורידים עלינו גם כמה טיפות של בוץ. אז כדי שלא יתפסו אתכם לא מוכנים – קבלו את הטיפים שיעזרו לכם לשמור על הגשם (והלכלוך שמגיע איתו) אל מחוץ לבית.

תחילה, קשטו את הבית במתלים שונים וצבעוניים. את המתלים, מקמו באזורים שונים בבית החל מהכניסה הראשית (עליה תתלו את המעילים והחולצות הרטובות) ועד חדרי השירות (בהם תוכלו לתלות מגבות רטובות). המתלים יספקו לכם גם צבעוניות וגם ישמרו את הבגדים הרטובים שלכם רחוקים משאר חללי הבית. לצד המתלה, מקמו שידת נעליים (אפשר גם שידת מדפים פשוטה) שעליה תניחו את הנעליים (שלכם ושל האורחים) עם הכניסה הביתה.

דאגו גם לסל אחסון עבור המטריות! הניחו קופסה או סל מעוצב שגם יוסיפו חן לפינת החורף החדשה וגם יאחסנו את המטריות הרטובות עם כניסתכם לדירה. (אם תשאירו אותן בחוץ, הם יצברו יותר לכלוך). חדשו את השטיחים (החיצוניים והפנימיים) והקפידו לנקות אותם לפחות פעמיים בשבוע. השטיחים הפנימיים, יחביאו בתוכם כמויות רבות של חול ואבק אותו אנו מכניסים איתנו הביתה וכדי למנוע את פיזורם בשאר החדר, דאגו לתחלופה וניקיון בתדירות גבוהה יותר מהקיץ.  בכניסה לבית, העדיפו שטיחון גומי שיוכל לנקות ביעילות יותר את הנעליים ויהיה בטיחותי יותר.

אם אתם מזהים ענן גשם או רוח חזקה, השאירו את החלונות סגורים והקפידו לנקות את המסילות בכל הזדמנות כך, תמנעו את הצטברות החול בתוכן. החול, עלול להיכנס ולהתפזר בכל פעם שתפתחו או תסגרו את החלונות.

ולבסוף, פנקו את עצמכם בעמדת כירבוליות שווה אותה תמקמו באיזור פינתי בסלון. קבצו יחד את כל השמיכות שאתם אוהבים לרגע שבו אתם מתיישבים לצפייה משותפת בטלוויזיה. הפינה תהפוך לאלמנט העיצובי המוביל (והנוח) ביותר בסלון שלכם.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *