חדר אמבטיה מחודש: כך תשדרגו את חדר האמבטיה

היום, 08.01.2023 הוא יום אמבטיית הבועות! וכדי שתוכלו לציין את היום באמבטיה טובה, אספנו לכם את הטיפים המובילים לשדרוג וחידוש חדר האמבטיה. יש כאלה שאוהבים להתקלח בבוקר, לפתוח את היום. ויש את אלה, שאוהבים מקלחת שסוגרת להם את היום הארוך. כך או כך, המקלחת היא חלק חשוב בחיי היום יום של כולנו (אפילו יש יום מיוחד עבורה).

איפה מתחילים?

תחילה, חשוב להבין: שדרוג של חדר האמבטיה לא חייב להיות חלק מעבודת שיפוץ גדולה ויקרה. תוכלו לשנות דברים קטנים כמו צבע האריחים, הלבשה של אמבטיה חדשה, תליית אלמנטים חדשים בחדר, החלפה של מקומות האחסון ועוד.. הנקודה היא שתוכלו להכניס אור ולחדש את החדר הקיים גם מבלי לשבור קירות ולהתחיל עבודה גדולה שתיקח מספר חודשים.

שינויים קטנים שעושים הבדל גדול

כדי ליצור מראה יוקרתי יותר נסו לשדרג תחילה את האלמנטים שנמצאים מסביב לאמבטיה. לדוגמה, הניחו בפינת החדר סל קש או מתלה מתכת עם פרזולים בהם תוכלו להניח את המגבות. החליפו את הברז הסטנדרטי בברז מעוצב יותר והניחו שטיח מהודר צמוד לאמבטיה (לכניסה ויציאה בטוחה). תלו וילון קטן על החלון והוסיפו פרטי נוי כמו עציצים, פסלים, נרות ואלמנטים שיצרו לכם הרגשה נינוחה בחדר.

אריחי האמבטיה

אם תרצו ליצור שינוי שיהיה בולט עוד יותר, תוכלו להחליף את אריחי הקרמיקה בחדר או לשלב את הקיימים עם חדשים באיזור האמבטיה בלבד. חשוב לקחת בחשבון את הסרת הקרמיקה הקיימת ורק לאחר מכן, את הדבקת האריחים החדשים על ידי בעל מקצוע מתאים. בנוסף לאריחים, תוכלו לשלב גם תלייה של מראה חדשה ומעוצבת. ואם האמבטיה שלכם עם חריצים או סדקים קטנים, תוכלו לעשות הלבשה של אמבטיה חדשה. המראה יהיה כאילו רכשתם אמבטיה חדשה לחלוטין אך, היא תהיה קטנה יותר מהקיימת.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *