כפרי או מודרני: סגנונות העיצוב שיהפכו את הבית שלכם למושלם

סגנון כפרי

קווים ישרים ונקיים – סגנון העיצוב המודרני

סגנון העיצוב המודרני הוא סגנון שמאפיינים אותו קווים ישרים, צבעים מוחלטים והאווירה בו היא תמיד מאורגנת ומסודרת. אם אתם חובבי סדר וארגון ואוהבים שכל דבר עומד במקום המתאים לו, זה הסגנון שהכי יתאים לכם. הסגנון המודרני הוא סגנון שהפך פופולרי מאוד והוא תופס נפח בעיקר בבתים שבבנייה החדשה.

כיום, נהוג לראות יותר ויותר מטבחים שנבנים בצורה מודרנית כדי לספק פונקציונליות מצד אחד, ולתת הרגשה של סדר וארגון תמידיים. אם תחליטו לבחור בסגנון הזה, תצטרכו לדאוג שכל מכשירי החשמל השונים במטבח יהיו אינטגרליים. כלומר, בקו אחיד שיכול להתמזג עם הסגנון העיצובי. לרוב, תצטרכו לרכוש מוצרים חדשים, בעלי כיסוי מתאים שיגן עליהם מפני מכות ונזקים.

חם ומשרה אווירה של טבע – סגנון העיצוב הכפרי

הסגנון הכפרי מיועד לאנשי הטבע שבינינו. מה זה אומר? אלו שמראה העץ מרגש אותם ומעניק להם שלווה. את הסגנון תוכלו לשלב באלמנטים שונים בבית, החל מחפצי נוי, תמונות, ארונות ומדפים ועד טפטים וצבעי עץ שונים. במטבחים הכפריים, ניתן למצוא סוגים שונים של כלי מטבח מעץ השומרים על האותנטיות ושימוש רב בגווני חום ולבן.

איך תדעו מהו הסגנון שמתאים לכם?

הסגנונות שהצגנו הם רק חלק מכלל הסגנונות המיוחדים והייחודים שתוכלו לשלב בבית שלכם. אין כאן בחירה נכונה או שגויה, אלא רק טעם אישי מועדף (ואולי קצת אופי). כך, שאם הסדר הוא החשוב לכם – לכו על סגנון ומטבח מודרני. אולם, אנשי הטבע ואוהבי העצים יעדיפו את הסגנון הכפרי שיעניק להם קפיצה קטנה לטבע בכל הזדמנות. ואם אתם מתלבטים ואוהבים את שני הסגנונות – שלבו ביניהם. תחום עיצוב הבית הוא אינסופי ותוכלו ליצור בו אומנות של ממש בכל סגנון ובכל טעם.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *