לקראת החגים: סגנונות הצביעה שאתם חייבים להכיר!

חגי תשרי בפתח, וזאת הזדמנות נהדרת להכניס קצת צבע הביתה. לפני החגים, כולנו רוצים לחדש קצת את הבית מבלי להיכנס לשיפוץ מסובך וממושך, אז איך עושים זה בצורה חכמה ויצירתית? בעזרת אפקט הצבע!

מה זה בעצם אפקט צבע?

אפקט הצבע הוא שיטה שבאמצעותה, צובעים חלקים נבחרים בצורה נקודתית ולא צובעים חללים שלמים. כך לדוגמה, על מנת לתת טאץ' עיצובי חדש יותר לחדר השינה או לסלון, תוכלו לצבוע רק את הקיר המרכזי בצבע עז או צבע שיהיה שונה משאר הקירות שבחדר.

עם זאת, כדי להשיג תוצאה יפה, חשוב שתבחרו צבעים שיתאימו לעיצוב הכללי של הבית שלכם ולא יהיו עזים מידי, כדי שלא יהפכו לבולטים מידי ולא מחמיאים.

קטיפה, קשמיר או שבכלל מטאלי ומבריק? אלו סוגי האפקטים הפופולריים ביותר

אם אתם אנשים של בדים ייחודיים, אפקט הבד יהיה האפקט הטוב ביותר עבורכם. בעזרתו, תוכלו לקבל טקסטורה ייחודית של בד על הקיר. הדוגמות הבולטות יהיו: סגנון קטיפתי, סגנון שדומה לזמש או אפילו לקשמיר. אולם, אם אתם מעדיפים צבעים קצת יותר בולטים ועזים, תוכלו לשלב צבעים מטאליים, מבריקים ומנצנצים כדי להשיג מראה מיוחד ובולט.

בחרתם גוון ואפקט שמתאים לכם? עכשיו תצטרכו להכין את הקיר לצביעה

כדי להבטיח תוצאה טובה ואיכותית, חשוב שתקפידו על ניקוי הקיר מרטיבות ועובש ובמידה וזיהיתם קילופים או סדקים – דאגו לטפל בהם לפני הצביעה. במידה שלא תקדישו זמן להכנת הקיר, תקבלו תוצאה הפוכה, שתבליט את פגמי הקיר ולא תחדש אותו.

אם יש לכם קיר גבס, הקפידו להשתמש ברולר איכותי כדי לצבוע את הקיר בצורה אחידה וחלקה. הרולר מתאים לצביעה של קירות גבוהים, כך שלא תצטרכו להתאמץ יותר מידי בזמן העבודה. ואם החלטתם לצבוע גם את התקרה, שימו לב שמברשת תהיה מתאימה יותר לעבודה מאשר רולר וסולם. כך תוכלו לשמור על בטיחות מצד אחד ולהבטיח סביבה נקייה מצד שני.

המקומות הקטנים שעושים הבדל גדול: השקיעו בצביעת מסגרת החלונות ומשקופי הדלתות

בימים רגילים, אנחנו כמעט ולא מייחסים חשיבות למשקופי הדלתות ולמסגרת החלונות בבית. אולם, צביעה שלהם תוכל להעניק לחלל ייחודיות ומשמעות חדשה. את משקופי הדלתות תוכלו לצבוע בצבע קצת יותר בולט שייתן אור לחלל ואת מסגרת החלון, תוכלו לקשט או לצבוע בצבע מעט יותר כהה מקירות החדר כדי להעניק לו בולטות.

דרך נוספת, היא בחירה של טפטים חדשים לדלתות החדרים. כך, תוכלו להשיג מראה חדש ובמקרה שלא אהבתם, תמיד תוכלו להוריד אותם או להחליף אותם בטפט אחר.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *