נכנסים בסטייל: הקודן שישדרג את הכניסה שלכם הביתה

התקנת קודן בשער או בדלת הכניסה לבית, תהפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים. איך? קודם כל, לא תצטרכו לרוץ לדלת בכל פעם שאורח או שליח יגיעו, אלא פשוט למסור קוד או ללחוץ על כפתור שיפתח את הדלת. מה עוד? תוכלו לדעת בכל זמן נתון מי נמצא בכניסה לבית שלכם, ללא הפתעות מיותרות.

אילו קודנים תוכלו להתקין?

כשאתם בוחרים קודן לשער או לדלת הכניסה, חשוב שתיקחו בחשבון שהשוני הבולט ביותר שתראו בין הסוגים השונים הוא החומר ממנו הם עשויים, קודני פלסטיק או קודני מתכת. מעבר לכך, השוני המשמעותי ביותר שעליו תצטרכו לשים דגש הוא סוג הפתיחה.

אם תבחרו בקודן מעט יקר יותר, אך כשזה שמכיל בתוכו חיישן קרבה, תהפכו את חווית השימוש להרבה יותר נוחה, יעילה ובטיחותית. בקודן מהסוג הזה, הפתיחה תתבצע באמצעות קרבה לדלת והצמדת כרטיס או צ'יפ ייעודי (כמו בדלתות שאנחנו פוגשים בבתי המלון). היתרון בהתקנת קודן עם חיישן קרבה היא כניסה בטוחה גם אם לא זוכרים את הקוד.

בטיחות ושימוש נכון: הצעדים שישמרו על הקודן לאורך זמן

בשונה ממצלמת האבטחה, הקודן הוא מכשיר שחשוף כל הזמן ללחיצות ונגיעות שמפעילות אותו ולכן, חשוב לוודא שההתקנה שלו תהיה יציבה ובטוחה. בנוסף, חשוב לרכוש קודן שעשוי מחומרים עמידים ולא לבחור בקודן זול שיוביל אתכם להחלפה שלו אחת לשנה בגלל תנאי מזג אוויר ושימוש שוחק.

החלטתם להתקין קודן עם קוד? הקפידו לכתוב אותו ולזכור אותו. את הקוד, חשוב שתחליפו אחת לכמה חודשים. הסיבה לכך, היא הלחיצות הרבות על מקשי המספרים שיגרמו להם להיות יותר שחוקים מהמספרים שבהם אתם לא משתמשים. (זאת דרך טובה לעלות על הקוד שלכם). בנוסף, זכרו לשמור את הוראות השימוש ואת המפתח הידני (במידה שקיבלתם) כדי להמשיך ולהשתמש בצורה תקינה בקודן במקרים של תקלות וכדי לחסוך את הזמנת הטכנאי.

שדרוגים ושיפורים אפשריים: כך תהפכו את הקודן שלכם למתוחכם יותר

כפתורים מוארים:  בחירה בתוספת של כפתורים מוארים, תעזור לכם להתנהל בצורה בטוחה וחכמה עם הקודן במצבי חושך או במקומות שבהם כמות האור מועטה.

חיישני תנועה שיחליפו את הקוד: בהתקנה של קודן בעל חיישן תנועה, חשוב לשים לב שאתם מקבלים כרטיסי זיהוי או צ'יפים שבעזרתם תוכלו לתפעל את הקודן. התקנה של קודן מסוג זה תהיה מעט יותר מורכבת אך, תעניק לכם ביטחון ושימוש קל גם עבור המבוגרים והילדים שנמצאים בסביבה שלכם.

קודן שקוע או על הקיר: אם תרצו לייצר סביבה בטוחה ואסתטית יחד, תוכלו לבחור בהתקנת קודן שקוע שיותקן בתוך הקיר וישמור על אסתטיקה מיטבית. קודן שקוע הוא קודן בטיחותי הרבה יותר כיוון שהוא איננו חשוף לתנאי מזג האוויר ולאפשרויות של השחתה.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *