מחשב מהיר יותר ב-5 צעדים פשוטים

רוצים שהמחשב שלכם ירוץ מהר יותר? לא תמיד צריך לרכוש מחשב חדש ויקר. עם כמה שינויים פשוטים והגדרות נכונות תוכלו להאיץ את מהירות העבודה במחשב הקיים שלכם. בפוסט הזה נלמד 5 טיפים מעולים להאיץ ולשפר את ביצועי המחשב.

נקו את הדיסק הקשיח וסייע לו לנשום

לאורך זמן בדיסק הקשיח מצטברים קבצים לא רצויים, זבל אינטרנטי וקבצים מיותרים שתופסים שטח אחסון יקר ומאטים את המחשב. אחת הדרכים הטובות להאיץ את המחשב היא לנקות ולארגן מחדש את הכוננים. ישנן תוכנות ניקוי ואופטימיזציה טובות אשר יסייעו לנו בתהליך.

הגבילו תהליכי רקע

תוכנות ויישומים רבים רצים ברקע כאשר אתם עובדים במחשב וצורכים משאבים יקרים. באמצעות מנהל המשימות ניתן לזהות אילו תהליכים לא חיוניים רצים ברקע ולהגביל או להשהות אותם. פעולה זו תפנה משאבים וזיכרון לטובת הפעלת המחשב והיישומים שלכם.

עדכנו מנהלי התקנים ומערכת ההפעלה

סיבה נוספת ללמה המחשב עלול להאט היא חוסר עדכון מנהלי התקנים ומערכת ההפעלה. מעת לעת יוצאים עדכונים ותיקוני אבטחה חשובים שמומלץ להתקין/לעדכן כדי לשמור על יציבות וביצועים אופטימליים.

הכנס מערכות למצב יעילות אנרגיה

שימוש נרחב במחשב צורך הרבה אנרגיה ועלול "לחמם" את המערכת. הגדרות מצב חיסכון באנרגיה ויציאה מיישומים לאחר שימוש ימנעו חימום יתר של המחשב וישפרו את הביצועים לאורך זמן.

לסיכום, עם מספר פעולות פשוטות של ניקוי, עדכון וכיול נכון ניתן להביא מחשב ישן לביצועים מואצים מבלי להוציא הון על מחשב חדש. הקפידו לבצע באופן שוטף את הפעולות הללו כדי ליהנות מחוויית משתמש מהירה וחלקה וכדי להאריך את תוחלת החיים של המחשב..

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *