חדשנות מרעישה: טכנולוגיות עתידיות שיחוללו מהפכה של ממש בעולם האינטרקום

אופן התקשורת והשליטה בבית נכנס לעידן חדש: הצצה אל העתיד הטכנולוגי המרגש של עולם האינטרקום והבית החכם

שליטה באמצעות פקודות קוליות טבעיות   

זיהוי דיבור מדויק, הבנת שפה אנושית מתקדמת ויכולות למידה עמוקה של מכונה יאפשרו בקרוב אינטראקציה קולית עשירה ואינטואיטיבית עם מערכות האינטרקום והבית החכם. המשתמש יוכל פשוט "לדבר" אל המערכות בשפה טבעית והן יבינו מגוון רחב של פקודות מורכבות, בדומה לשיחה בין אנשים. חווית משתמש נוחה וזורמת ביותר.  

אינטגרציה מושלמת עם מכלול מכשירים חכמים

טכנולוגיות אלחוטיות כגון WiFi, Bluetooth ואינטרנט של הדברים מאפשרות כבר היום חיבור של מגוון התקנים לרשת האינטרנט והן ממשיכות להתעצם בקצב מהיר. שילוב של טכנולוגיות אלה עם מערכות האינטרקום והבית החכם יאפשר שליטה מלאה מכל מקום ובאמצעות כל מכשיר קצה אפשרי – טלפון חכם, שעון חכם, מחשב נייד ועוד.

אוטומציה של מטלות ביתיות 

מערכות האינטרקום העתידיות יכללו יישומי בינה מלאכותית מתוחכמים שיבצעו באופן אוטומטי מגוון מטלות ביתיות שגרתיות כמו הפעלת בקרת אקלים, הצפת תאורה, הרמת והורדת תריסים, הפעלת מערכות שמע ועוד – בהתאם להעדפות האישיות ולפי לוח הזמנים היומי של בני הבית.

התאמה אוטומטית של כל ההגדרות לפרופיל אישי  

אלגוריתמים מתקדמים של למידת מכונה יאפשרו בעתיד "ללמוד" באופן שוטף את הרגלי החיים הייחודיים של כל יושב בבית – מתי הוא קם/הולך לישון, מהן ההעדפות שלו בבקרת אקלים/תאורה/מוסיקה וכדומה. כך כל מערכות הבית יותאמו אוטומטית לפרופיל האישי הייחודי של כל משתמש, לנוחיות מושלמת.  

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *