פינת אוכל זוגית

מגיע שלב בחיי הזוגיות שבו פינת אוכל היא ממש הכרח. "הכרח", אומר, Not in so many words שאתם חייבים לקנות כזו אם אתם רוצים שתהיה לכם זוגיות. אני מדבר, כמובן, מנקודת המבט הגברית.

אין דבר רומנטי יותר בעולם – או כך לפחות החברה שלכם חושבת – מאשר לאכול יחד ארוחת בוקר במרפסת, או ארוחת ערב ליד פינת אוכל גדולה בסלון. למה זה רומנטי? ולמה חשוב בכלל להיות רומנטיים? ובכן, זו דרך שבה אתם לא רוצים ללכת. אל תשאלו שאלות, תזרמו.

החיפוש של זוגתי ושלי אחר "פינה" הסתיים ברחוב נידח דרומית לדרך יפו, בחלק המערבי של שוק לוינסקי שבו יש נגריות וחנויות רהיטים זעירות. דווקא עשינו עסקה די טובה – 900 ש"ח תמורת שולחן צנוע וארבעה כיסאות. עם מפה יפה ואגרטל מתכת מעוצב (שהחתול מפיל בכל פעם שמיישרים אותו), פינת האוכל הזו די חמודה ולפעמים אנחנו אפילו משתמשים בה.

אם גם החברה שלכם רוצה פינת אוכל, אתם לא צריכים ללכת ישר על משהו גדול – בעיקר אם אתם גרים בדירה שכורה קטנה וגם התקציב שלכם לא כל-כך גדול. אפשר לחפש חנויות רהיטים שמציעות מוצרים כמו פינת האוכל הזוגית מדגם "קריסטי" שבתמונה (צילום: שחר תמיר), שנמכרת בהום סנטר. זה פתרון נחמד בתמחור סביר בסך-הכל (600 ש"ח), שמתאים מאד אם התמזל מזלכם ויש לכם מרפסת או גינה קטנה.

פינת אוכל "קריסטי"

Comments

comments

2 comments

  • במחיר כזה לדעתי עדיף כבר לקנות באיקאה. לא?

  • אם באיקאה יש מוצר שנראה באיכות דומה ועולה פחות, אז כן. ואם ראית כזה – אתה מוזמן להסב את תשומת לבנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *