פירוק והרכבת ארונות במעבר דירה

שאלות תשובות

שאלה: אנחנו עומדים לעבור דירה בסוף החודש וכבר עוסקים באריזות. מה שאני לא רגועה לגביו הם הארונות שלנו, שבעלי טוען שהוא יכול לפרק ולהרכיב בעצמו – לא ברור על סמך מה אם להודות על האמת. אני טוענת שצריך להביא בעל מקצוע והוא אומר שלהביא נגר במיוחד יהיה עסק מאד יקר. מה אתם חושבים? (ענת)

תשובה: קודם כל – את צודקת.

ואחרי שסגרנו את הפינה הזו: אין ספק שעדיף שבעל מקצוע יבצע את עבודת הפירוק וההרכבה של הארונות שלכם, אלא אם כן לבעלך ניסיון וידיים טובות מאד. במהלך פירוק והרכבת רהיטים קל מאד לגרום להם נזק ובאופן כללי זו משימה לא טריוויאלית, בטח בתקופה של מעבר דירה, כך שבדרך-כלל חבל להיכנס לזה.

מה גם שישנה אלטרנטיבה פשוטה: כל חברת הובלות שמכבדת את עצמה מעניקה שירותי פירוק והרכבה של ארונות ורהיטים אחרים. החברות הגדולות והוותיקות אפילו מעסיקות נגרים מומחים, במיוחד למשימות כאלה.

נכון שנגר שתזמינו במיוחד לשם כך עשוי לעשות עבודה טובה יותר מאנשי חברת הובלות שאינם נגרים (ואם מדובר בארונות יקרים, עתיקים או בעלי ערך סנטימנטלי מיוחד, זה עדיין פתרון טוב יותר). בכל אופן, תמורת 100-200 שקלים לפירוק והרכבה של ארון ממוצע (על שולחנות כתיבה וכדומה עשויים לקחת עוד פחות), תקבלו ביצוע סביר עד טוב, שזה כבר יותר ממה שבעלך יידע לספק אם אין לו ניסיון קודם.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *