10 הדיברות לשדרוג המראה החיצוני של הבית

בדרך כלל, הדרך השכיחה לשדרוג המראה החיצוני של הבית היא צביעת הקירות החיצוניים. אולם, נשמח להוציא אתכם מהקופסה ולהציע לכם מספר טיפים מקוריים שיסייעו לכם לשדרג את חזות הבית בעלות נמוכה יחסית. מעבר לתחושת ההתחדשות וההנאה, שדרוג של חזות הבית תוכל לגרום לעליית ערך הנכס, אלמנט קריטי במיוחד עבור אלה מכם המעוניינים למכור אותו.

 

  • שדרגו את השלט המציג את מספר הבית שלכם: ברוב הבתים ניתן לשנות או להחליף את השלט המציג את מספר הבית המופיע בכניסה. יתכן ומדובר בפעולה שולית באופן יחסי בכל הקשור למראה החיצוני של הבית, אולם ההשפעה המצטברת של שינויים קטנים מסוג זה היא רבה.
מבחר שלטים בעיצובים שונים יתנו ערך מוסף לבית

מבחר שלטים בעיצובים שונים יתנו ערך מוסף לבית

  • שדרגו את תיבת הדואר שלכם: הראה לנו את תיבת הדואר ונאמר לך מי אתה. תפקידה של תיבת הדואר לא מסתיים בקבלת מכתבים או חשבונות חשמל. תיבת הדואר שלך מקבל את האורחים שלך, היא מהווה למעשה את הרושם הראשוני על אלה שלא מכירים אותך. לכן, אין מקום לתיבת דואר מוזנחת בקרבת הכניסה לבית שלך. בנוסף, תיבת דואר מוזנחת עלולה להשפיע על קונים פוטנציאליים. במקרה שכזה יש להחליף אותה באחת חדשה ומעוצבת.
תיבת דואר מעוצבת

תיבת דואר מעוצבת

 

    • עיצוב או צביעה של דלת הכניסה: אם יש אלמנט אחד שמשפיע במיוחד על נראות הבית, זו היא דלת הכניסה. למעשה, מעצבים רבים רואים בדלת הכניסה לבית כרהיט לכל ועניין. לרוב, אנשים לא מחליפים את הדלת שהתיישנה, אלא משנים את החיפוי החיצוני שלה, בצביעה או טפט, על מנת לשוות לה מראה חדש. ישנם שמזמינים חברה לחידוש הדלת, אחרים מעדיפים לעשות זאת בעצמם.

4 תובנות על תופעת הדלת המחודשת

  • שדרוג הכניסה באמצעות עציצים: אמרתם עציצים? אמרתם בית. הצבה של מבחר עציצים ופרחים בכניסה לבית מעניקה תחושה של קבלת פנים חמה ושל בית חם ומזמין. זו הצהרה ממש.
  • שער הכניסה או החניה: בדומה לדלת הכניסה לבית, גם שערי הכניסה והחניה ראויים לתשומת לב. אם בשניהם או באחד מהם הצבע מתקלף או דהוי, זהו סימן להזנחה בתחזוקת הגינה והבית. כאשר תחפצו לצבוע את שערי הכניסה, בדקו איזה צבע מתאים ביותר, כאשר יש לקחת בחשבון את צבע הבית עצמו ואת השילוב של שניהם יחד.
  • ניקוי כללי: לא חייבים לנקות את הכניסה לבית רק בפסח. אם החלטתם על שינוי מראה הכניסה לבית, ניקוי יסודי של שביל הגישה ואזור הכניסה הינו חלק בלתי נפרד מכך.
  • שימוש נכון בתאורה: אלמנט חשוב נוסף בשדרוג המראה החיצוני הוא התאורה. למשל, הוספה של תאורה לאורך שביל הכניסה משני צדדיו תיצור מראה מזמין שמוליך את האורח אל תוך הבית. על מנת להעניק טוויסט לעלילה, נוכל לשנות את צבע התאורה בשעות החשיכה וליצור אפקט של שינוי מתמשך המושפע משעות היום והתאורה החיצונית.
תאורה לאורך שביל הכניסה

תאורה לאורך שביל הכניסה

 

  • ניקוי עשבים: אמרתם עשבים שוטים? אמרתם הזנחה. הגינה היא שער הכניסה לבית, אם תזלזלו בה ותזניחו אותה, כך תזניחו גם את האורחים שלכם. טיפול וניקוי עשביה מעלה את ערך הבית ולא יבייש אתכם בבואכם לארח.
  • רענון לרהיטי גינה: אם ישנם רהיטי גינה שזקוקים לחידוש זה הזמן הנכון לעשות זאת. כמו כל אלמנט עיצובי בבית ומחוצה לו, לרהיטי הגינה תפקיד חשוב בחזות הגינה כולה. אם הרהיטים מיושנים ודהויים, החליפו או צבעו אותם. אין טעם בגינה מושקעת ומהממת שמכילה כיסא או שולחן מיושנים.
שדרוג מקורי לרהיטי הגינה

שדרוג מקורי לרהיטי הגינה

 

  • השקעה מינימלית לרווח מקסימלי: אם הגינה של הבית אינה מושקעת בצמחיה ופרחים, כנראה שעכשיו זה לא הזמן להשקיע בגינה חדשה שכרוחה בהוצאה גדולה ובהמתנה מרובה. תוכלו למצוא פתרונות חלופיים כמו שימוש בצמחיה מלאכותית.

לסיכום: בבואנו לשדרג את מראהו החיצוני של הבית, עלינו להתייחס למכלול האלמנטים, גם אם הם נראים לנו מינוריים וחסרי השפעה. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, כאשר נצרף את כולם יחדיו נגלה עולם חדש ומרענן לכניסה לבית.

בהצלחה!

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *