בני מזל: הקשר בין עיצוב הבית לאסטרולוגיה

אסטרולוגיה

עיצוב וסידור הבית הוא הרבה מעבר לפרקטיות ואסתטיקה, כאשר לא מעט אנשים פונים לעולם הרוחני כדי למצוא חיבור פנימי ואמיתי עם החלל שבו הם מבלים את מרבית זמנם.

כידוע, באסטרולוגיה קיימים 12 מזלות שמתחלקים לארבעה אלמנטים: אש, מים, אוויר ואדמה. לכל אלמנט, וגם לכל מזל בנפרד, יש ביטוי בעולם העיצוב ולפי זה אפשר להבין מה מניע אותנו ומה מתאים לנו.

מזלות אש: קשת, אריה וטלה

קשת – אוהבים הרפתקאות וטיולים, מעריכים תרבויות ממדינות מרוחקות והנאה מהדברים הקטנים. הטיפ לבני מזל קשת הוא לעצב את הבית באופן אקלקטי ולשלב צבעים חמים וניטרליים עם איזון בפן הפרקטי. מאפיין נוסף הוא הצורך בשפע של מרחב, זה מתחבר מצוין עם תקרות גבוהות ותאורה טבעית שמושכים את המבט כלפי מעלה.

אריה – בני מזל אריה מושפעים מהשמש ושייכים לאלמנט האש, מדובר באנשים דומיננטיים ותוססים שאוהבים לבלוט וזה בא לידי ביטוי גם בבית: חפצים ואוספים יקרים, חדרים מעוצבים, שילוב פרחים מיוחדים, וילונות מפוארים, גוונים חזקים וחמים. אריות הם מנהיגים מלידה, פורצי דרך ומזהים מגמות: את כל זה הם נהנים להציג לראווה בפני חברים ומשפחה שבאים להתארח.

טלה – בני מזל טלה הם נועזים, בולטים וישירים ועיצוב הבית צריך להיות בהתאם: בעל אווירה חמה ומזמינה. כחלק ממזלות יסוד האש, אתם אוהבים גוונים זועקים כמו טורקיז, קורל, זהב וכסף. אין חשש מחוסר התאמה, חשוב לקחת סיכונים ולבטא את האישיות הססגונית בעיצוב הבית. מדובר באנשים פעילים נמצאים בתזוזה, לכן הנטייה היא כל הזמן לחדש.

מזלות אוויר: מאזניים, דלי ותאומים

מאזניים – בני מזל מאזניים מתאפיינים באסתטיקה רבה וגם חוש צדק, מה שמצביע על איזון. השילוב הזה וגם העובדה שמדובר באנשים חברותיים שאוהבים לארח, מצריך בית מושקע והרמוני, מסביר פנים. זה בא לידי ביטוי בגוונים עדינים כמו ורוד ולילך, כריות גדולות ונוחות, נרות בגדלים שונים ואף פריטי וינטג' ממתכת ועץ שמעטרים את הבית.

דלי – בני מזל דלי מאופיינים בחשיבה חופשית ויצירתיות, בעיצוב הבית זה מתקשר למרווח, סולידיות ומינימליזם חמים. מוטב להשקיע בספות עור נוחות וכיסאות וינטג' שיאפשרו לשבת ולחשוב בנוחיות. מדובר באנשים חברותיים, לכן כדאי להשקיע בחדרי האירוח ולצבוע את החללים בגווני פלדה, כסף ועץ.

תאומים – שוחרי תרבות ובעלי ידע, לא נחים לרגע והחיים אף פעם לא משעממים. בני מזל תאומים מתאפיינים בחוסר מיקוד, לכן כדאי להפחית בעומס עם מעט פריטים שיאפשרו זרימת אוויר טובה. מומלץ להשקיע בארונות ומדפים כדי לאכלס את אוסף הספרים העשיר ולשלב עם יצירות אמנות ואגרטלים. כדי לשמור על תנועה מתמדת, הכניסו כיסא נדנדה או ערסל.

מזלות מים: סרטן, דגים ועקרב

סרטן – בני מזל סרטן הם רגישים ומושפעים מהירח, והעיצוב בהתאם לכך. זה בא לידי ביטוי בשמירת פריטים ישנים וסנטימנטליים, כאלה בעלי משמעות רגשית. זה עוזר להפוך את הבית לסוג של מפלט בטוח עבורכם ועבור המשפחה. כדי להשיג זאת כדאי לצבוע בגווני לבן שונים, כחול ועץ, לקנות שולחן אוכל גדול לפינת האוכל ולפזר כריות נוחות ומפנקות.

דגים – בני מזל דגים הם רגישים גם כן, מסתוריים, חולמניים ואוהבים להיות בבית, לכן העיצוב צריך לספק מרגוע ולעורר השראה. כדי למצוא את האיזון, מומלץ לשלב תאורת אווירה, פריטי נוי ועיצובים קשורים למים וצמחים למכביר. את החדרים כדאי לצבוע בגווני לילך, כחול ואפור ואף גווני ירוק בוהקים.

עקרב – בני מזל עקרב נשלטים על-ידי פלוטו ומאדים ונחשבים ממוקדי מטרה וסגורים, אפילו עופות מוזרים. לכן הכיוון צריך ללכת לגוונים כהים אפור, כחול ושחור ולפריטי וינטג' מושכים את העין. החדרים צריכים להיות עמומים וסגורים כדי שתוכלו לשקוע במחשבות ולפתח את עולמכם הפנימי העשיר.

מזלות אדמה: בתולה, גדי ושור

בתולה – בני מזל בתולה הם נקיים ומסודרים ומקפידים על הפרטים הקטנים. הקשר ליסוד האדמה מעיד על שיוך לטבע, לכן עדיף לעצב לפי קו טבעי וכפרי אבל באופן מסודר ומאורגן. מאפיין נוסף הוא עבודה עם הידיים, לכן מומלץ להשקיע באזור המטבח שבו תוכלו להתרכז במלאכה. הצבעים שמתאימים למזל זה הם גווני קפה, עץ בהיר, אינדיגו, צבע וירוק.

גדי – בני מזל גדי מאוד מסודרים ורציניים, שאפתנים ולא חוששים מעבודה קשה, אך עם זאת רגישים. סגנון העיצוב המתאים הוא מינימליסטי שדוגל ברהיטים ופריטים איכותיים, גם אם המטרה היא עיצובית בלבד. הגוונים המומלצים לצביעת הבית הם עץ בהיר, אפור ופחם.

שור – בני מזל שור נולדו באביב, בשיא הפריחה, ולכן מחוברים לטבע. מפני שהם נשלטים על-ידי נוגה (ונוס), חשוב להם להיות מוקפים בפריטים רכים, אטרקטיביים ובעלי עיצוב מפואר. הנוחות גם מקבלת עדיפות: זה בא לידי ביטוי לא רק ברהיטים, אלא גם בשימוש בכריות גדולות בסלון וחדר השינה, הדומים ועוד.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *