נר לי: כך משלבים נרות בעיצוב הבית

נרות מעוצבים

עבור הרבה אנשים נרות מקושרים רק ליום שישי, חנוכה או חגיגות יום הולדת של הילדים, אבל מדובר בעולם ומלואו: נרות הם פתרון דקורטיבי ועל-זמני שמשדרג את עיצוב הבית, משרה אווירה חמה ורומנטית ומפיץ ניחוחות נעימים. בניגוד לטרנדים והמגמות המשתנות בעולם העיצוב, נרות נחשבים קלאסיים ותמיד רלוונטיים.

כיום, מעבר לנרות פשוטים בריח לבנדר, ניתן להתחדש במעמדי נרות דקורטיביים שמשתלבים נהדר עם ספריות ושידות. הם מגיעים בשלל צורות, גדלים וחומרים: מתכת, זכוכית, עץ, אלומיניום, בטון, ברזל ועוד. לעיצוב תוסיפו את הלהבה של האש ואת הריחות שעולים מהנר ותקבלו תחושה של חיוניות וקסם.

כמובן ששלב בחירת הנרות חשוב וצריך להשלים את הקו העיצובי של הבית, כשגם הריח הוא חלק בלתי נפרד. הרי לא תרצו להיתקע עם נר שמפיץ ניחוח שלא לטעמכם. לכן מומלץ לערוך סיבוב בחנות ופשוט להריח, להריח, להריח. נכון, זה יכול להישמע קצת מביך ובכל מקרה כשהשעווה נמסה צריך נר חדש, אבל זה יסייע לכם למצוא ריח אהוב.

לחובבי הרומנטיקה, מה מתאים יותר במרפסת או בחדר השינה מנרות שמשרים אווירה קסומה. רק דמיינו: קצת מוזיקה מרגיעה, בקבוק יין אדום ולהבה של נר מאירה על הריהוט בפטיו. אם בא לכם לשלב גם פונקציונליות לעניין, קיימים בשוק נרות דוחי יתושים בריחות ארומטיים. מצד שני, היה לכם יום ארוך במיוחד ורוצים להירגע לבד? מלאו אמבטיית קצף מפנקת והדליקו נר בריח פטל ופצ'ולי, אתם לא תתחרטו.

וכמובן שאי אפשר מבלי לדבר על המחיר: אחד היתרונות הגדולים בנרות הוא העלות הנמוכה לצד חוסר ההתחייבות למוצר. כלומר, גם אם לא התלהבתם במיוחד מהנרות שבחרתם, בין זה בגלל המראה או הריח שהם מפיצים, תמיד תזכרו שהם בכל מקרה לא מחזיקים מעמד לאורך זמן. אלא אם כן לא מדליקים אותם כלל, מה שקצת מפספס את הנקודה.

וכשמתעסקים עם נרות, אי אפשר שלא לדבר על בטיחות: אל תציבו אותם קרוב לחלון, לווילונות ובכלל ליד מפות, עיתונים וחפצים דליקים. כמובן שאסור לשים אותם בקרבת ילדים ופעוטות שעלולים לגעת בנר או בשעווה החמה ולהיכוות. לכן, מומלץ לבחור נרות עם מעמד ייעודי או צנצנת ומכסה שאפשר לסגור, ולמקם אותם על שידה גבוהה.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *