ניקוי של וילון אמבטיה

שאלות תשובות

שאלה: היי יש לי וילון לאמבטיה מניילון ונוצרו למטה מין כתמים חומים כאלה נראה לי מהמים האם מותר לכבס אותו במכונת הכביסה(אני כמובן דואגת למכונה שלא יקרה לה כלום)? ואם לא איך ניתן לנקות את הוילון? (אלונה)

תשובה: היי אלונה, ניתן לכבס ניילון במכונת כביסה אולם חשוב להקפיד להפעיל תכנית של עד 40 מעלות. מעבר לכך ניתן לכבס את הוילון באופן ידני באמבטיה או עם גיגית – הכתמים החומים עליהם את מדברת הם עובש, המצטבר בכל מקום בו יש לחות.
את העובש תוכלי להוריד בקלות על ידי השריית הוילון בתוך מיכל עם מים אליהם הוספת אקונומיקה, חומץ או תכשירים ייעודיים. חשוב להשתמש בכפפות מגן בעת התעסקות בחומרים אלו, על מנת למנוע כוויות וגירויים בעור, כמו כן לשטוף את הוילון במים לאחר ההשרייה, בטרם תלייתו מחדש באמבטיה.

Comments

comments

2 comments

  • התופעה הזאת נובעת מכיון שאין מספיק אוורור בחדר, תנסי לאוורר יותר תחדר אם זה לא עובד, אז פשוט כדאי לרכוש אחד חדש זה לא עלות כל כך גבוה, יראה יותר יפה.

  • גם לי היו כתמים על הוילון ולא ידעתי איך להסיר אותם כי השרייה בחומץ לא ממש פתרה את העניין. יש לי מכונת כביסה של בקו וכשהתקשרתי לחברה שנותנת אחריות הם ייעצו לי איך לפתור וגם קיבלתי טיפ לגבי העובש שהצטבר לי במכונה עצמה. בסופו של דבר – תוכנית קצרה + עד 40 מעלות + חומץ בתא המרכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *